Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

De er jo tilstede på investorkonferanser jevnt og trutt, det eneste som er spesielt her er at konferansen er coronaspesifikk og at de tydeligvis har betalt for ekstra eksponering.

Det er vel mer et kommersielt enn vitenskapelig publikum til disse presentasjonene.

2 Likes

BGBio hadde ikke betalt for å delta på en Covid konferanse om de hadde dårlig nytt å komme med.

worst case er ingenting nytt.

11 Likes

100% enig.
Worst case er at de mer eller mindre har samme presentasjon som ved forrige korsvei.

Mest sannsynlig har de minimum en liten update på antall sykehus som nå er i gang, og gitt hvor lenge det er siden de startet er det ikke HELT usannsynlig med update på fremdrift. Dog tror jeg sistnevnte er lite sannsynlig når de har vært så tydelig på tidslinjen som de har tidligere.

Ingen nytt er vel forenelig med at kursen skal ned igjen til 34-35 slik det endte sist gang? Da var det heller intet nytt å melde.

Å roe ned forventningene er ikkje et dårlig triks :man_shrugging:

Bortsett fra at mohn tydelig har vist at han lett støttekjøper 100k pr dag under emi kurs.

1 Like

Et annet scenario er at flere investorer fatter interesse for aksjen.

Det er jo derfor de er der. Men den type investorer handler ikke over natten.

At BergenBio posisjonerer seg for entry til fase 3 er det vel liten tvil om.

4 Likes

Det er jeg enig i.

Jeg tror de posisjonerer seg for å få en BigPharma partner.

Menmen

3 Likes

Her et par ganske detaljerte informasjons-dokumenter fra testingen av Bemcentinib i Accord studien som jeg ikke tror har vært lagt ut her før (må lastes ned):

Summary Participant Information Sheet :
https://6ad9fcf8-fbac-43e4-a470-d2b695c1a9af.filesusr.com/ugd/178f68_7161d2f1841c48c887ed0f7b3de1eb43.docx?dn=ACCORD-2_PIS_Bemcentinib

Legal Representative Information Sheet :
https://6ad9fcf8-fbac-43e4-a470-d2b695c1a9af.filesusr.com/ugd/178f68_6587b96073994422b67eb8da22e37b91.docx?dn=ACCORD-2_LRIS_Bemcentinib

10 Likes

Jeg ble trekt nå ca 1400.

1 Like

Samme her

1 Like

Det har vært trekk på min konto også :slight_smile:

Jeg vil påstå ingen ny informasjon er base case.
Det er et coronaspesifikt investerings forum, trolig vi selskapet utbrodere sine funn og supplere med informasjon tilknyttet årsaker til at Bemcentinib ble valgt ut blandt, var det 9000 potensielle i FDA sitt register.

Kunne tenkt meg noe mer kjøtt på In vitro funnene Godfrey henviste til med dette utsagnet:

« ‘I’m expecting something bigger because it’s so different to anything else that’s been tried. We are stopping the virus surviving.’

When the drug was used in the laboratory on live SARS-Cov-2 – the coronavirus that causes Covid-19 – it showed ‘some very big effects that dwarf what I’ve seen’ from other drugs, said Mr Godfrey.

‘So I’m extremely optimistic and think there’s going to be something quite profound

2 Likes

“Bemcentinib is the cure for making covid-19 extinct. Every single human being must take one pill per day for 3 months”

@vcp

2 Likes

Noen som har funnet link til dagens debatt?

Free access to view panel discussions and presentations is provided to all interested participants. This will allow us to increase the size of the audience and provide a higher exposure for participating companies.

Tror du må være påmeldt osv.

Men om noen har påmeldingslink, gief pls

Har snakket med sachs, registrering er nå stengt. Jeg er registrert, deler live

16 Likes

7 Likes