Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Det er slik jeg leser det…

1 Like

Da er vil det nok gå unna. Så for meg 120 per land.

1 Like

Ja, og det er ikke all verden. Men det burde være nok. For enten oppnår man effekt med Bemcentinib, eller så gjør man det ikke. Så denne studien kan komme til å gå raskt unna. Sikkert nok pasienter å frotse i der nede i India.
Svar innen noe uker tilsier at det kan komme til å bli en hyggelig overraskelse til såvel fruen som barn og barnebarn i år. For dersom Bemcentinib funker…,ja da kan det bli tidenes julestemning. Et enormt marked som da ligger og venter på BgBio…;-))

10 Likes

Det skulle ikke forundre meg om det kun går dager før første pasient i UK er dosert. Kjenner jeg engelskmenn rett, så ønsker de å kunne påvise/avvise virkningen av Bemcentinib gjennom studiene som pågår i UK, og ikke la denne begivenheten tilfalle Sør-Afrika eller India. Det vllle, merkelig nok, bli oppfattet som et nederlag og redusert den britiske glorien in case of success. Slikt er det ingen briter som liker. Så nå er det nok et helt annet trøkk i UK, enn det vi opplevde tidligere i år. Kreditt til ledelsen i BgBio for å ta grep og starte sin egen studie. ;-))

2 Likes

6-7 pasienter på hvert sykehus …dette kan gå veldig raskt

5 Likes

Ca 100.000 smittede bare i de tre landene per dag. Får vi bare 1 prosent av de så er saken biff lenge før jul. Eller ribba

2 Likes

Ikke at mine kjøp eller salg har noe og si , men tror det var ett fint kjøp i sluttauksjonen idag :slight_smile:

Spent på om dette setter fart på aksjen igjen, eller om det bare blir en sell on news sak igjen … er jo spenstig og være short med 800k aksjer nå ja, når ting går slag i slag og det tar nok ikke lange tida med innrullering i disse dager heller :smiley:

Morro !

2 Likes

Ordredybden heller jo mot en oppgang imorgen tidlig :ok_hand:t5:

Er det mulig at shortere samarbeider med institusjoner som ønsker å få kjøpt aksjer billig? En tillater at shorterene går på et tap, men så får samarbeidspartnere en stor og større gevinst. Vill teori eller skjer dette i praksis?

1 Like

“Minst 20 personer på verdensbasis er bekreftet smittet med coronaviruset to ganger. Noen av dem ble sykere andre gang.”

Hvis immunsystemet ikke klarer å beskytte etter en reell infeksjon, hvor godt vil da en vaksine klare det?

Samtidig er det økende bevis for at covid-19 kan skade flere organer, inkludert hjernen.

Behovet for anti-virale medikamenter er stort og akutt. Smitten i UK er nå ute av kontroll.

Godt BGBIO nå har fått klarering for bemcentinib både i UK, Sør-Afrika og India.

3 Likes

Ja det er bare å krysse fingrer og tær i håp om at Bemcentinib virker slik ledelsen mener den gjør. Det er veldig mange der ute som venter på at det skal forskes frem en effektiv medisin mot covid-19. Bemcentinib vil rett nok ikke kurere deg eller hindre deg i å bli smittet, men den kan vise seg som et effektivt middel til å gi pasienter et langt enklere sykdomsforløp. Det vil være et megasteg fremover i forhold til hva som kan tilbys i dag.

5 Likes

Hvis det viser seg at Bemcentinib som bare er en pille man tar har effekt tør jeg ikke tenke på hvor mye selskapet kan bli verdt. Hvis denne pillen hindrer covid å ødelegge lungene til de mange som er syke og få de friske uten alvorlige senskader av sykdommen som det har vært så mye snakk om er det revolusjonerende.

4 Likes

Jepp. Om så skjer bør du anskaffe vannavkjølt kalkulator​:joy::rofl:

1 Like

Sønnen min var nylig i isolasjon da han var smittet med korona. Han skjønte knapt at han var smittet. Det eneste symptomet han hadde var at luktesansen forsvant. Merkelige greier …

Let us hope that the share price will have a positive day for once, we could really use one to help keep moral high! I HATE to think about those shorter Bstrds getting cheap shares from small investors because they have scared them into selling. They’re not getting mine under 60kr that’s for sure (and perhaps a huge amount more IF our drug has the effect on covid-19 that RG thinks it does.)

får vi inndekning av shorten idag da? =)

3 Likes

Ser det er flere som tror nyheten i går vil gi utslag på kursen, men jeg tror ikke vi får store utslag før de melder gode resultater. Det eneste nye i går er vel at man regnet med å starte opp i India om noen uker, så da tar det vel noen måneder før vi får studie resultater og kurs eksplosjon😍

Jeg tror på eksplosjon innen par 3 uker :smiley:

Men jeg leker mest uten å ha veldig peil på TA, fortjener ikke BGBIO en Teknisk Analyse tråd ?

2 Likes

https://beta.tekinvestor.no/t/bergenbio-teknisk-analyse-bgbio-ta

1 Like

Her kunne det vært supplementert med Bemcentinib…

3 Likes