Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Det er 6 og ikke 8 sykehus som gjelder:

The study, with drug material and trial resources provided by BerGenBio, will rapidly commence testing in 120 subjects (60 hospitalised COVID-19 patients and 60 control group patients receiving standard of care treatment) across 6 UK NHS hospital trusts, with the first patients due to be treated imminently.

2 Likes

8 sykehus i oversikten i presentasjonen.

Mao kan de se ut som studiet er utvidet med to sykehus.

2 Likes

Kliniske studier tar jo vanligvis måneder og år å stable på beina.
Her gjøres ting i rekordfart og man er igang på kun noen få uker.
Viktig å beholde et visst perspektiv på ting. :wink:

6 Likes

Ingenting er endret egentlig, så har man is i magen og er langsiktig, så kan dette fort gå veien. Bergenbio handler ikke om Covid-19 (kun …):

Richard Godfrey, Chief Executive Officer of BerGenBio, commented: “During these past few months, with the unprecedented global challenges caused by the COVID-19 crisis, we have been focussed on executing our strategy while prioritising the health, safety and well-being of our employees and their families, our patients and collaborators. The impact of COVID-19 on our clinical trials started to become visible towards the end of the first quarter and on our preclinical research operations in April. As far as feasibly possible whilst protecting enrolled patients, their families and hospital staff, we are pleased to have been able to ensure that the dozens of patients currently participating in our clinical trials with our lead candidate, bemcentinib, are continuing their treatment throughout the current restrictions. Overall, the Company is in a robust cash position, with good control of costs and is well placed to weather the current global disruption.

1 Like

Meget positivt at ingen av bergenbio’s allerede inkluderte pasienter har gått ut av noen studier pga Covid 19 sykdom!

Cash burn og status forøvrig som ventet, totalt inn >700 mnok som er nydelig, men kjent.

At de ikke er fulltegnet er ok, er jo mye som skal på plass, da blir det å gå med hjertet i halsen og vente på melding innen rimelig tid.

Litt mer fokus på eksisterende pipeline hadde ikke skadet for alle de nye investorene siste tiden men men.

Hva leser folk ut av lunge setningene?

3 Likes

Lett å bli litt konspiratorisk her, med den dumpingen på slutten av dagen i går. Skuffet over rekrutteringen.

2 Likes

Det kan ta år å sette opp en studie, så er du skuffet over rekrutering? Dette blir den kjappeste fase 2 som er gjennomført av et norsk selskap, så her tror jeg du må stikke fingen i jorden og finne ut hva du er investert i…

11 Likes

Mulig jeg missforsto litt, fikk inntrykk av at de omtrent skulle være ferdig innrullert omtrent insta etter første covidmelding.

2 Likes

Mange har nok gått på nden, men forhåpentligvis er det de litt mindre aktørene. Kjipt hvis dattera til Mohn skal ut med 200 000 aksjer på open i dag :grin:

3 Likes

Om resultatene er (ekstremt) gode mot coronaviruset, er det noen som helst mulighet at det kan gies midlertidig markedstilgang for produktet mens bgbio fullfører fase3 parallelt?
Safety på produktet er jo utrolig bra.

1 Like

Dumpingen snyldtes nok ene og alene Moderna uten at jeg helt skjønte den grunnen.
Folk er pissredde

4 Likes

I dag skal vi mot 50!!!

I følge dagens aksjonærliste så sitter Tore Aksel Voldberg (Skøien AS) og ASP (DICHESBUEN AS) stille i båten :slight_smile:

1 Like

Tar det ikke tre dager før man kan se det på aksjonærlistene ?

4 Likes

Bevegelsene i går har trolig lite / ingenting og gjøre med vaksine nyheten. Vi har visst lenge at det sannsynligvis kommer en vaksine … Stor-tradere har tatt plass på Topp50. Dvs. mer volatilitet / pumping og dumping - gjerne basert på rykter el. Som kan brukes til å påvirke nervøse småaksjonærer …

2 Likes

Ok,
Jeg skal ikke lage en krangel eller diskusjon rundt det, men står på mitt, påfallende ift kursfall og tidspunkt Moderna oppdaterte.

7 Likes

Det er tre dagers forsinkelse på aksjonærlistene ja så du ser ikke i dag hvem som solgte i går.

1 Like

Jeg sa det samme i går, og fikk samme kommentar… Når har de snart ligget der i 3 dager :slight_smile:

EDIT: Men for all del, de kan ha økt i går mtp duppen

1 Like

Vet ikke om dette er fikset:

https://beta.tekinvestor.no/t/bgbio-aksjonaerlister/18502/33?u=billyp

Noen som har lyst tom å dele ett ordrebilde? Det hos Nordnet har hengt seg, tror jeg.

1 Like