Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Hva betyr dette?

At FDA jobber på høygir, og at alt som kan avhjelpe Covid krisen blir f eks kliniske forsøk godkjent mye raskere enn det som var vanlig saksbehandlingstid.
Så det var bare en kommentar om den generelle situasjonen og ikke knyttet opp mot BGBIO spesifikt.
Poenget et altså bare at ting kan skje raskt, hvis de tidlige forsøkene er vellykket.

4 Likes

Tar en liten opprydning her.

4 Likes

VI prøver på nytt. FDA godkjenningsposten kan misforstås. Bruk rediger funksjonen og heller skriv at det er snakk om fast track designation. Istedet for 15 posts frem og tilbake om hva folk tolker det som, så er det enklere og heller bare skrive hva det er. :+1:

8 Likes

Plaquenil har null effekt hos hospitaliserte pasienter med SARS-Cov-2
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)31180-6/fulltext

2 Likes

Det er helt utrolig at det skal være nødvendig å moderere alle innlegg her. Det ble stilt spørsmål til om det kan kjøres Bemcentinib Covid-19 studie i USA. Svaret var ja Bergenbio har FDA godkjennelse, for å kjøre studier i USA.

Det ble vist til 2 linker hvor dette stor i klartekst.

Det kom også tydelig fra at ingen av dem som her reagerte, misforstod hva som ble antydet. Så hvorfor velge å misforstå og skape en hel diskusjon rundt dette.

Vi er ikke tjent med å feilinformere, noe jeg mener ikke var tilfelle.
Samme gjelder for å tillate trolling.

Uansett, Bergenbio har FDA godkjennelse for å kjøre studie i USA.
Derfor er Bemcentinib valgt ut som et av 2 håndfulle kandidater med potensiale for å behandle, de som er smittet.
Er også indikasjoner på at Bemcentinib også virker preventivt.
Gjenstår å se, svaret har vi klart innen 8-12 uker. Med en svært sikker CEO og utenforstående.

  • Rettelse
3 Likes

Ser på BBC og her snakker de plutselig om at de har oppdaget at de som ble veldig syke av koronaviruset manglet så kalte T-celler og at de er i gang med en pågående studie i engelske sykehus. BerGenBio ble selvfølgelig ikke nevnt men læll!

3 Likes
3 Likes
16 Likes

Denne kan vi Twitre til Trump

1 Like
7 Likes

https://www.hra.nhs.uk/covid-19-research/approved-covid-19-research/282769/

Ved ikke om i har set denne, men her nærmer vi os et link til offentliggørelse af resultater, når de ruller ind

3 Likes

Denne siden her tror jeg kan være grei å følge med på. Her står ACCORD studien som “in Setup.Approval Received”. Det betyr vel at dem ennå ikke rekruterer. Men så fort det er igang, så vil vel det stå på denne siden vil jeg tro.

https://www.nihr.ac.uk/covid-studies/

2 Likes

Health Research Agency har godkjent, står det…

Det mangler vel bare REK da…

:sweat_smile:

1 Like

REK har sikkert sommerferie fra påske til oktober… :joy:

1 Like

Ok, takk for en bra forklaring.
De fleste av oss ønsker vel suksess :blush:
Jeg ønsker til og med suksess til bl.a Pho, Pcib osv, selv om jeg ikke har aksjer der.
Tross alt moro å se at norske selskaper får suksess :blush::+1:

5 Likes

Håper den siden ikke er oppdatert på en ukes tid.

Eh, hva tenker du på egentlig ?