Jeg er ganske sikker på at vi får oppdatering på covid først. En oppdater underveis har vi vel blitt lovet…
At sommeren har en effekt på covid…!? De lærde strides vel om det?
Bølge 2 kan komme fortere enn du aner Nå er jo testingen i gang.
En bekjent av meg var virkelig syk i 2 uker. Har dette en possitiv effekt så vil vi nok merke markant bedring før det er gått 2 uker. Da vil det blir informert…garantert!
hehe, jeg har aksjer i BGBIO også, og skulle ønske det var sant, det er det dog ikke.
Brasil kan få en million døde av corona uten at det rokker prisen noe som helst.
Tiltakene begynner å gi effekt er vel mer riktig å si. Vil garantert blusse opp igjen når en får mer bevegelse mellom byer og land i Europa i løpet av sommeren…
Så har en resten av verden da…
Det er sant inntil BergenBio får bevist at Bemcentinib fungerer. Da er alvorligheten av krisen styrende for salget, og derav kursen.
Btw, rart om sommeren har effekt på Covid når ekvator har sommer hele året og Covid slår hardt ut der as we speak.
Når det er sommer her er det vinter et annet sted og flere land det vil nok få økning fremover.
Hadde vært fint om vi kan gå inn i helgen over 40,-
Fint om noen kunne fikse det
På forhånd takk, og god helg
Hvis du starter å handle så følger sikkert folk på
Skal se hva jeg kan få til…
Kunne skrytt av at det er meg som kjøper litt nå… men det er ikke det
Om OSE3520 passerer kurs 107,9 kan det se veldig interessant ut kommende uke…
edit, tror jeg leste ordlyden i artikkelen feil tar det tilbake
Hun her ser fornøyd ut, har sikkert fått Bemcentinib
(Se på filnavnet i linken ACCORD-2-patient-leaving-457x220.jpg)
Hadde vært gøy med en oppdatering i løpet av helgen👍
Dama på bildet , kan jo like gjerne ha blitt tatt bilde av på vei inn til sykehuset, som at hun går ut av det ?
Kan jo også bare være resepsjonisten som skal ha seg en blås
Noen har stått bra på for å presse ned kursen denne uken ……
Akkumuleringsmessig så har uken vært meget bra!
Joda, men tittel på bildefila indikerer jo noe annet
Current study treatments
Five potential drugs are currently in the study, either being tested or being made ready for testing:
- MEDI3506 – an anti-IL-33 monoclonal antibody
- Zilucoplan – a complement C5 inhibitor that could block severe inflammatory responses, such as a ‘cytokine storm’, in COVID-19 patients
- Bemcentinib – AXL inhibitor with early data showing it can reduce viral infection and lung inflammation and block the SARS-CoV-2 spike protein
- Acalabrutinib – a Bruton’s tyrosine kinase (BTK) inhibitor
- Nebulised heparin – anticoagulant shown to improve lung function in patients with other lung conditions and bind the COVID-19 spike protein
https://www.uhs.nhs.uk/ClinicalResearchinSouthampton/Research/COVID-19/ACCORD/Treatments.aspx
Orker ikke mer nå.Ringer dama, håper hun føler seg bedre enn før hun fikk corona.
God helg=)
Herlig å se !
Jeg synes bestemt at jeg kjenner lukten av en cocktail her; Bemcentinib + en av de andre.
Griner ikke om det blir Bemcentinib + MEDI3506 og en sweet deal med AstraZeneca