Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Ingen store endringer, VPF DNB Norge indeks har redusert med 25k

1 Like

takker :slight_smile:

Det kommer flere artikler vedrørende AXL og Bemcentinib for tiden.

Denne har utspring fra OUS/H og Radiumhospitalet - publisert 24.03.22

https://www.nature.com/articles/s41598-022-09078-z

10 Likes

Gresk det meste, konklusjonen:

2 Likes

Flott,.de største aksjonærene sitter stille. Vi trenger nok et partnerskap eller en god melding for å løfte kursen videre og få litt interesse rundt selskapet…

2 Likes

Det siste vi hørte fra Olin var fra Edison intervjuet, der ble han spurt om upcoming milestones. Han nevnte først flere data på STK11, som vi allerede har fått, så var det oppstart av 1b/2 STK 11, hvor han også sa "great partner opportunity ". Iforbindelse med BGBC008 (NSCLC phase 2), poengterte han kombinasjonen som “in this case keytruda”. derfor tror jeg at det blir Tullgrens gamle arbeidsgiver Bristol Myers Squibb som blir partner med Opdivo (Nivolumab) i STK11 1b/2

11 Likes

Godt observert @Matadoren !

Jeg tror og at det er årsaken til at Tullgren ikke har handlet sine “onboardingsaksjer” ennå.

BGBIO er iallefall selvsikre ift effekt og at dette er et spor med “unmet medical needs”

For se her; det de ikke hadde i presentasjonen på Q4, eller i Carnegie presentasjonen 17.03 var setningen: “STK11 is associated with poor treatment outcomes in NSCLC. There are currently no STK11-targeted therapies”

Men på Twitter understreket de at her er det foreløpig ingen andre som dekker dette potensialet. la oss tro det betyr noen ekstra siffer i en partneravtale

image

12 Likes

Låner denne fra @Pk2k i en annen biotektråd

Rammene i dealen er at IGM utvikler med solid up-front fra Sanofi som overtar kommersialiseringskostnader ved godkjenning.

50/50 profitdeling i hovedmarkedene, IGM får full råderett i mindre markeder.

Les artikkelen - god læring ift BGBIO casen

Sjekk og aksjekursen til IGM: IGM Biosciences, Inc. (IGMS) Stock Price, News, Quote & History - Yahoo Finance

8 Likes

Hvem her er gode på patenter?

BGBIO har 29 stk: flere kom mot slutten av 2021

https://patents.justia.com/search?q=Bergenbio

Når man først har fått patentet hva er varighet på et slikt ?

Verdien av et enkelt er sikkert vanskelig å sette i en krone eller dollarverdi, men finnes det noe som helst form for sammenligningsgrunnlag på slikt? Innser jeg har mye å lære her.

1 Like

BGB på 20,060 ved dagens slutt er ikke ille. Ser lovende ut dette…

4 Likes

Ikke så dårlig start på en sannsynlig rød børsdag!

1 Like

Aksjen er helt rå, stiger på lav omsetning kombinert med rød børs. Nå mangler bare en partner melding i kobinasjon med inndekning av short…

2 Likes

Det har bare dratt på siden siste bunn på 14,5. Trond Mohn har vel sagt til noen at nok er nok. Jeg venter bare på nyheter og synes det er kos med kursen imens.

1 Like

Cup with handle i emning nå, denne kan fort gå høyt!
Klar for å stige videre herfra. :rocket:

4 Likes

BergenBio fortsetter i god driv. Er det SolidAct nyheter rundt hjørnet? Skal Bem ut i butikker snart haha :slight_smile: Long, er du med?

Vil det komme børsmeldingen når første pasient er innrullert i solid act? Noen som vet om/når de er igang? Er det sagt noe om tidshorisont?

Har vært i gang en stund SolidAct. Men siden dette er utenfor selskapets hender melder de neppe om første pasient innrullert. Jeg antar og håper ikke minst at de allerede har behandlet en del pasienter.

Jeg tror Bem er andre medisinen ut i Solidact. Noen her vet kanskje hvor lang tid det tok med den første?:thinking:

Baricintinib var først ut i EU SolidAct mars 2021, og er nå under markedsgodkjenning hos EMA, søknaden til OUS for BGB324 er ennå ikke godkjent da de venter på ett lands etisk komite godkjenning, før de kan sende inn søknaden på nytt.

1 Like

BB har planer om å melde første pasient. Jeg har vært i dialog med selskapet

6 Likes

Og det vil si at første pasient fremdeles ikke er innrullert?