Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

De kommer ganske snart ifølge Olin

Spørsmålet nå er hvor mye bedre det eventuelt blir mot ny soc. AML overlevelsen vet vi har vært betydelig lengre enn soc før endring.

Vet ikke om dere så Arctic seminaret i går, Olin var veldig tydelig på at det kommer AML data ila kort tid i Q&A session på slutten der

jeg har fulgt alle presentasjonene hans fra han startet og fra en noe famlende start så fremstår han med mer og mer selvtillit og trygghet på rollen sin - DET tar jeg som et godt tegn.

7 Likes

Nå ligger Radium episoden ute på Spotify

3 Likes

Hintet han inn på eventuel partner?

Han hintet på MYE, og jeg må høre denne i fred og ro utenom jobben i kveld… for her var det masse god info om fremtidige studier, enorme 1line muligheter med STK11 som nesten er for store ift et selskap på BGBIO sin størrelse i dag,.

AML data rett rundt hjørnet, evt partnerskap, hans egen erfaring, ny CMO og ikke minst en bekreftelse på at han kjente til Tekinvestor :grin::dart: Bra jobba @vcp likte meget godt svaret hans på ditt siste spørsmål om hvor sikkert han var på at Bemcentinib vil få markedsgodkjenning.

Følger du BGBIO så bør du definitivt sette av 52 spennende minutter

16 Likes

Da har jeg hørt mellom Radium. Overbevisende fra Odin, tolker det sllik at en partner er mer sannsynlig med AML en STK11.
Han formidlet “nesten” at BB er et for lite selskap til å videreutvikle Bemcentintinib.

4 Likes

Musikk i mine øre, få det solgt. 3,5milliarder usd +

En svært interessant Podcast og en glimrende oppdatering av Olin. Mulighetene for pasienter og investorer er store i tiden som kommer. Bemcentinib på markedet i løpet av 2 til 3 år pluss mengder av positiv informasjon.

1 Like

Fant denne informasjonen om en studie av Bemcentinib som skal presenteres som en poster under årets ASCO konferanse, Sikkert ikke et gjennombrudd, men det bygges stein-på-stein

Phase 1 dose escalation and expansion study of bemcentinib (BGB324), a first-in-class, selective AXL inhibitor, with docetaxel in patients with previously treated advanced NSCLC.

Presenter: Sheena Bhalla, MD | University of Texas Southwestern Medical Center
Abstract: 9081
| Poster: Online Only
https://dev-meetings.asco.org/meetings/2022-asco-annual-meeting/288/program-guide/search?q=bgb324

4 Likes

Det er ikke usannsynlig at den verdien kommer om ikke så alt for lenge. Målt i biotek tid.

Synes godt om hans positivitet og begejstring omkring discussions; “So based on the startegy where we go on the data we have but allso the potential we have, i am personally very excited and convinced that the interaction and discussions we generally have pharma companys would evolve into interessting discussions, but i can not go into details at this point” podcast 40.00 min

3 Likes

Da har jeg fått lyttet gjennom. Flott intervju radium og takk for at spørsmål ble framsatt!

Svarene på flere «viste vi» men anser det som viktig å høre hvordan og hva Olin tenker.

En veldig annerledes kommunikasjon vs Godfrey, sistnevnte var tydelig på at en måtte se alt i lys av punktene under forward looking statements, og etter mitt syn utnyttet dette til fulle og smørte tykt med krem på kaken. Olin er mer no nosens. Bekreftet med en veldig klar strategi, han virker ikke å ha noe problem med å skrote en indikasjon og sette fokus 100% mot en annen f.eks STK11.
Noe som kan gi meldinger med potensiale til veldig store markedsbevegelser. På godt og vondt.

Det er flere momenter en kan diskutere.
Uten å gå i dybden, så mener jeg mine innlegg og «bekymringer» uttrykt i tråden over er legitime.

• Olin er veldig positiv til framlagte Covid data, positivt i seg selv, men endrer ikke noe for min del. Som jeg har stilt spørsmål til en rekke ganger, hvorfor er ikke BEM testet mye tidligere i forløpet. Sett i lys av Bem. mekanismen. Som også Olin var inne på.

• AML er usikkert. Vi har slik jeg ser det veldig gode data. Men er de overførbare eller må det nye studier til, mot ny soc? Da er den ballen skutt langt utenfor mål.

• NSCLC tolker jeg som ikke helt overbevisende. Mer «mulig det er noe der. Data må modnes. Ikke helt den store iveren.

• STK11 anser jeg som ferdig scooret. Her snakker vi «sikker» home run og et hinsides potensiale. Om jeg tolket det korrekt er ikke AXL av betydning. Det gjør markedet enda større.

• Positivt at Olin uttrykker en klar tro på og forventning om at dem har tatt Bem. til markedet innen 2-3år.

• Til slutt er det klart at EK er slank, her var ikke Olin etter mitt skjønn helt realistisk.

Mye mer å skrive ut på overstående punkter og flere verd å ta tak i. Men, det får holde.

Påpeker at jeg i utgangspunktet ikke har noen som helst forutsetning til å mene noe om det medisinske her, men kun tolker hva som kommuniseres.

2 Likes

Så 1-lineren blir at alt henger på STK11?!

Tolker det i stor grad slik. Et straffe og 2 frispark rett utenfor 16m.

Men så er jeg også negativt skeptisk og vil heller bli positivt overrasket enn motsatt. Eneste måten å overleve som investor i denne sektoren.

Ok fint, bra tenkt. Kan høres ut som BP bør kjøpe de, på vasis av STK11, og så har de ressurser og tid til å eventuelt få tatt bedre frispark med de andre ballene :sunglasses:

Jepp STK-11 er større enn BGBIO slik jeg tolker all hans kommunikasjon både fra Arctic seminaret og Radium podcast. Liker at han drar frem patentet.

AML har helt tydelig gode data, og jeg er uenig i at det blir skudd utenfor mål når de sammen med FDA legger løpet for en raskest mulig vei.

Min mening bak rasjonalet til at de kjører videre på Covid er vel så mye at de vil benytte data til andre respiratoriske indiasjoner/sykdommer. CSO Nigel McCracken var veldig entusiastisk rundt dette i Q3 eller Q4 presentasjonen - SÅ det er ikke uten grunn til at de benytter seg av EU-Solid Act løpet for å få brede data fra nye 500 pasienter…

5 Likes

Man kan mene mye om Covid potensialet, men det som er sikkert er at det er i denne indikasjonen vi er nærmest kommersialisering, og i mine øyne veier det tungt.

1 Like

Usikker på om vi har hørt samme podcast. Jeg synes Olin fremstår veldig positiv for begge

Utbroder gjerne.

Det er høyst usikkert Pt, slik jeg tolket det han sa og hvordan det ble sagt.

AML mot ny soc, hva vet vi der?

NSCLC, data har vel ikke vært helt der oppe?
Må modnes videre. Tolket han som lunken der

STK11 derimot, der satt han langt framme på stolen.