Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Mipasetamab Uzoptirine (ADCT-601) som er utlisensiert fra BerGenBio til ADC Therapeutics hadde planlagt start av sin fase 1-studie i juni 2022: A Dose-Escalation and Dose-Expansion Study of Mipasetamab Uzoptirine (ADCT-601) in Participants With Solid Tumors - Tabular View - ClinicalTrials.gov

Estimated Study Start Date: June 2022

Så her burde det komme melding om første pasient dosert når som helst. Jeg er spent på å se om BerGenBio også kommer til å sende melding om dette.

Legger ved denne tweeten for dem som vil lese seg opp på utviklingen av ADCT-601: https://twitter.com/MCT_AACR/status/1521497333577535488

3 Likes

Well done @anon95652491 - her er hva som står rundt avtalen med ADC fra prospectet til emisjonen i juli 2020.

Er dette en ny phase 1 eller den samme BGBIO fikk USD 1 mill for ved “dosing of the 5th patient” i 2019?
Er den ny så kan det være sannsynlig at nye USD 1 mill tilfaller BGBIO igjen snart.

Totalt milestone payments PER AXL ADC PRODUCT er på USD 34,25 mill fordelt slik:

  • Development and regulatory milestones payments: USD 13,25 mill
  • Salesbased milestones payments USD 21 mill

7 Likes

Godt spørsmål. Jeg vet ikke hva kriteriet for “ny” skal være når det gjelder det juridiske i avtalen. Men prøver å legge ved litt ekstra info som kan være relevant for dem som vil vurdere dette:

Tidligere info postet av long41 (bruker nå slettet), viste en kopi av en e-post med spørsmål om at statusen på den “gamle” studien var “terminated”. Her er kopi av e-posten fra ADC Therapeutics fra den gang:

The trial you linked to was terminated in May 2020. We plan to initiate a Phase 2 combination study in the first half of 2022, and that information will be available on clinicaltrials.gov. Mipasetamab uzoptirine is the non-proprietary name for ADCT-601.

I hope that helps to clarify but please let me know if you need anything further.

Så i e-posten sier ADC Therapeutics at den nye studien de skal starte opp i stedet for den gamle som de terminated, at denne nye skal bli en "Phase 2 combination study ", men på lenke til studien nedenfor ser vi at studien er blitt en fase 1-studie, og i “Official Title:”-feltet kaller de det for en “Phase 1b”.

Her er den opprinnelige (gamle) studien som er “terminated”: Safety, Tolerability, Pharmacokinetics, and Antitumor Study of ADCT-601 to Treat Advanced Solid Tumors - Full Text View - ClinicalTrials.gov

Her er lenke til den “nye” studien på nytt, slik at vi har begge lenkene samme sted: A Dose-Escalation and Dose-Expansion Study of Mipasetamab Uzoptirine (ADCT-601) in Participants With Solid Tumors - Tabular View - ClinicalTrials.gov

7 Likes

New kid in town, BA 2.75

(skal ikke spamme med Covid news, men nye varianter som kan påvirke det nå nesten glemte begrepet R-tallet anså jeg som relevant)

4 Likes

Fascinerende å se hvordan dere holder liv i covid som indikasjon.

Fascinerende å lese at du ikke forstår at det er OUS/EU SolidAct som holder liv i indikasjonen. Men de er sikkert amatører?

10 Likes

Bare å klamre seg til halmstrå. Noe reell verdi i covid/solid act tracket eller dette selskapet forøvrig er det trolig ikke. Øyet som ser.

1 Like

En ting er at du ikke tror på Covid som indikasjon, men at du ikke ser noe potensiale i AXL i andre indikasjoner er nesten mer fascinerende enn selskapets og andres tro på Covid.

1 Like

Det kan være greit å være oppmerksom på at Pareto har justert ned belåningsgraden for veldig mange selskaper pr 1. juli, så det er mulig vi ser en liten effekt av dette i dag. Men jeg vet ikke om det vil påvirke allverdens.

For BerGenBio sin del, er belåningsgraden dersom man kun har aksjer i BerGenBio, senket fra 9 til 2,5 prosent. Mens ordinær belåningsgrad er senket fra 30 til 25 prosent. Maksimal belåningsgrad er senket fra 51 til 47,5 prosent.

For å ta en liten sammenligning, tilbyr Pareto kun 15 prosent ordinær belåningsgrad i Ultimovacs, mot 25 prosent i BerGenBio. Kjekt at de anser risikoen i BerGenBio som vesentlig mindre. :slight_smile:

2 Likes

Vis meg overbevisende kliniske data på BEM på andre indikasjoner.

Hvis du ikke snart slutter å poste provoserende innlegg uten substans, håper jeg noen rapporterer deg. Du får selv studere resultatene i pipeline så langt, og så får du vise oss data som du mener ikke er lovende, hvis ikke slutt å post.

Jeg har ikke sett noe overbevisende kliniske data til nå. Hvis du har så gjerne del dem her.

Hvis han har en kompetanse få andre på forumet har så må han vel kunne komme med noe bedre enn å håne Bbgio sine aksjonærer? Fremstår totalt usympatisk og bitter, og på ingen måte kompetent. Han er vel aksjonær i Nanov

Provoserende innlegg uten substans = Trolling. Jeg orker ikke. Logger av.

1 Like

Jeg tar gledelig imot negative og kritiske synspunktet på selskapet. Men kommentarer som" fascinerende å se hvordan dere holder covid levende som indikasjon", stråler ikke kompetanse i min bok. Det er utelukkende et forsøkt på å hisse og lage kvalme.

3 Likes

Tror nok vi er ganske enige egentlig. Dette er et strålende kritisk og respektabelt innlegg, noe helt annet enn innlegget fra igår og idag. God sommer videre!

1 Like

Tar gledelig imot synspunkter som motstrider mitt, men: Det innlegget du viser til er 1 år gammelt, og helt topp!
Ja, Roc har kunnskap, men vi alle hadde nok hatt mer nytte av den kunnskapen om han faktisk hadde kommet med noe konkret fremfor provokasjon, slik som de siste innleggene.

Mitt innlegg fra i går var en respons på, hva jeg leser som, langvarig oppsnakking av selskapet, uten at jeg ser helt hva man skal være veldig bullish på. Litt som å koke suppe på en spiker.

Oppfordret derfor noen til å vise meg de overbevisende kliniske data som tilsier at dette er et varp av et selskap.

Det man får i respons er noe ala «se selv i pipelinen».

3 Likes

BGBIO hadde sammen med UIB og Universitetssykehuset i Barcelona en poster på International Liver Congress i London nå i juni. (22-26.06)

Her er poster:
-SAT_16_ILC2022.pdf (2,0 MB)

image

11 Likes

Jeg ville ikke lagt vekt på Roc.
Han er uvanlig kverulerende, men mangler ofte substans.

Jeg husker da Roc rakket ned på sykepleiere. Begrunnelsen hans var at det er flere pasienter per lege enn per sykepleier i sykehus. Det er mange irrelevante argumenter man kan bruke, antall pasienter en ansatt har ansvar for, er ett av dem. Det er meningsløst når man sammenlikner ulike prof.grupper. (Jeg kjenner en anestesioverlege på vårt største sykehus, han er klar på hvem som er heltene på intensiven. Nei, ikke legene.)

Vurder BergenBio ut fra faktiske forhold, ikke enkeltpersoners synsing. Særlig om de skulle framstå som kverlurende.

1 Like