FA Økonominyhetene hadde et lengre intervju med Rune Skeie i podcast i dag: Oslo Børs falt med oljeprisen - Økonominyhetene | Acast
Også på P4: Oslo Børs falt med oljeprisen | Podkast | Lyden av Norge
Må si jeg syntes Rune Skeie gjorde veldig dårlig figur, femti prosent av det som kom ut av munnen på han, var ææ, øøø, uhm, eh osv
Jeg noterte litt mens jeg lyttet, men anbefaler at dere hører hele selv, det var mye mer jeg skulle notert:
Rune Skeie nevner at “tilvestamab kommer ikke til å bli tatt videre i bergenbio”.
Rune Skeie blir konfrontert med at BerGenBio nå har et underskudd på 1,7 milliarder, og får spørsmål om det har vært for lett å hente penger? Svar fra Rune Skeie, der fikk jeg bare med meg “ææ, øøø, uhm, eh osv”.
Rune Skeie sier de ikke har fått noen samarbeid/avtale for kombinasjonsstudie for fase 2 med STK11m i NSCLC. Videre svarer han noe om at “det må kjøpes inn”, men fikk det ikke helt med meg, og gidder ikke lytte på podcasten en gang til.
Følgende spørsmål blir stilt: “Hva gjør dere med de verdiløse opsjonene?” Svar fra Rune Skeie: “Det forventes at det utdeles opsjoner over tid”.
Min kommentar: Dette var håpløs opptreden av Rune Skeie, og gir meg ingen tillit.