Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Oppdatering kommende fredag. Har dere gåtti dvalemodus sammen med kursen 🏃‍♂️

12 Likes

Spennende å se hva de melder på fredag. Håper BB også kommer med en utfyllende melding.

Abstract/conclusion:
In arm C, 13 pts (10 female, median age 66 yrs [32-80]) were enrolled. 11/13 pts were evaluable for efficacy. 1 PR (58M) was reported with 47% tumor shrinkage, duration of treatment was 315d. 9 other pts achieved SD (CBR of 91%), including 4 (3 F/1 M, age range 64-71yrs) who continued on trial for 772+ to 1008+ d. mPFS is currently 12.2 mos. Protein biomarkers predictive of pt benefit upon Bem treatment are being explored.

Arm B: mPFS 1,4 mnd

Usikker på hva som er forskjellen på arm B og C, men dog litt forskjell her.

3 Likes

Ser bra ut, Longia

Bem with Erl combination is feasible and tolerable in NSCLC pts, with benefit was seen in a subset of pts who either progressed on an EGFRi or were receiving Erl concurrently in remission in the first line. Further studies of Bem + EGFRi are warranted to explore the potential benefits of this combination. Clinical trial information: NCT02424617

2 Likes

Kan noen kjøpe på 22,52 og se hva som skjer :slight_smile: Antar at posten på 50K aksjer forsvinner som dugg for solen.

Der snudde vi :sun_with_face:

Satser på det var fordi jeg kjøpte en post :wink:

Snudde videre ned, ser ut som vi skal videre ned til neste støtte. DOG ER DET SVÆRT LAV OMSETNING.

Hva har det med BGBIO å gjøre?

2 Likes

Vi publiserer relevant info rundt covid19, alt fra utfordringer med vaksiner og andre former for behandlinger, altå konkurrenter til Bemcentintinib og BB…

4 Likes

“Grasping at straws” ville jeg kalle det da men…

På en skala fra 1 til 10, hvor relevant er det der for BGBIO?

2 Likes

Siterer Thomas Wassberg; “Åk själv gubbjävel”

Minner om denne.

Session: Lung Cancer – Non-Small Cell Metastatic

Abstract ID : 9110

Date/Time: Friday, June 4, 2021 at 9:00 AM

6 Likes

Blir spennende å se hva som kommer ut av det “foredraget”.

Bukspyttkjertel kreft er et viktig område å få til en god livsforlengende behandling for. Dette er en svært smertefull sykdom.

Markedet er ikke veldig stort, 3% av det totale.

Fhi.no :

krefttilfeller.

Kreft i bukspyttkjertelen

Kreft i bukspyttkjertelen oppdages ofte sent i forløpet. Kun i 15-20 prosent av tilfellene oppdages svulsten så tidlig at man kan forsøke helbredende kirurgi.

Prognose

Pankreaskreft er fortsatt et stort uløst helseproblem der vanlige behandlingsmetoder har liten effekt på sykdomsforløpet. Symptomene ved pankreaskreft er ofte ukarakteristiske og vage. Ved diagnosetidspunkt er 80-85 prosent av svulstene ikke mulig å behandle kirurgisk med mål om helbredelse (kurativt inngrep), og over halvparten har spredning (metastaser) og kun 8 prosent har lokaliserte, avgrensede forandringer.

Prognosen er dårlig fordi svulsten oppdages sent på grunn av få eller vage symptomer, svulsten er vanskelig tilgjengelig, den ligger nær andre livsviktige organer, den har et aggressivt vekstmønster, gir betydelig sykelighet og er lite påvirkelig med de fleste former for behandling.

Fem års overlevelse i gruppen som blir operert med kurativ hensikt, er funnet å være i området 6-18 prosent. I et norsk materiale var fem-års overlevelse 12 prosent. Gjennomsnittlig overlevelsestid ved metastatisk sykdom er 3-6 måneder og ved lokalavansert sykdom 9-12 måneder.
Sist revidert: 13.11.2020

Ingen Bergen bio her :thinking:

2 Likes

Jeg sitter fortsatt med samme beholdning, bare så det er sagt up front.

Vi har lenge spekulert og diskutert om vi er for seint ute til festen. De store gutta har utgangen av året som target for godkjenning av sine medikamenter. Hadde resultatene vært så oppløftende som Godfrey og selskapet ligger det fram burde det innen rimelig tid komme en melding om et samarbeid med en av de store.

Går Bergenbio solo er det for min del helt uforståelig. Da blåses det penger på en fase 3 studie som vil trekke inn i 2022 og som skal konkurrere med overnevnte. Det går ikke av så mange grunner. En snøballs sjanse i helvete.

Det vi trenger, eller jeg vil si absolutt MÅ ha nå, er et samarbeid med BP. For å få en endelig bekreftelse og en sjanse til å få et eventuelt godkjent produkt ut. Eller en melding om at dem avslutter covid 19 sporet.

Noe jeg ikke tar i betraktning, tanker rundt dette?

8 Likes

Hepp VCP,

Støtter det du skriver fullt ut - jeg tror de har retningen videre helt klar siden de har gått ut med så tydelige stillingsbeskrivelser inn mot fase 3 på websidene sine

https://www.bergenbio.com/careers/

Det vil forundre meg stort om dette ikke er både med BP og regulatoriske myndigheter i ett av landene hvor de tidligere har kjørt studier når det gjelder Covid.

Ser også at all kommunikasjon rundt kreft peker mot fase 3, nå sist fra Asco vedrørende NSCLC

Keep em comin’

3 Likes

Ja, det er signaler om at noe er på gang, Outsourcing Director har en spennende stillingsbeskrivelse.

Ganske utrolig at ikke BGBIO nevnes engang :stuck_out_tongue:

Det har jo stått om Bem flere ganger i vg.
Bem har jo kommet milevis lenger i løypa enn den gjengen der.
Bare å se fram mot update fra selskapet any time nå…

2 Likes