Når sant skal sies, så var det TM sin opplasting av mer aksjer tidlig i Mars på rundt 14- 18 kroner som gjorde meg oppmerksom på BGBIO.
Da forstod jeg at noe var i ferd med å skje, og det var bare å begynne å kjøpe.
Som du skriver så viste jo nyhetene som kom like etter om deltakelsen i ACCORD at TM nok fikk noen dagers forvarsel på denne nyheten, men det må vel bare regnes med at han vet slikt litt før allmenheten når han har vært med i selskapet nærmest fra begynnelsen.
TM har jeg inntrykk av er en investor med romslig lommebok som selvfølgelig ikke bare kaster penger rundt seg, men også er en bidragsyter som i årenes løp har gitt store bidrag til både idrettslag, idrettsanlegg, forskning og helseforetak. Noe man vel ikke kan si om mesteparten av gutta «storcash» i investormiljøet…?
Så uten å kjenne han, synes jeg han fremstår som en redelig, gavmild milliardær som flere burde etterligne, ikke motarbeide…
Jeg leser dine bidrag på flere forum Londonmannen, og blant mange lurendreiere og usaklige bidragsytere, så har jeg konkludert med at du er en å lytte til, det virker som du innehar kunnskap og kompetanse, og dine saklige kommentarer/ytringer takker jeg for, de hjelper en informasjonssøkende nybegynner å forstå litt mer av «sirkus børsus», og å skille det viktige fra det mindre viktige. Håper jeg har konkludert riktig?
Mvh