Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

NSCLC er vel også den indikasjonen som er ansett for å være størst markedspotensiale ved godkjenning? Synes huske at det var vektlagt til ca 35-40 NOK / aksje i analyse fra Edison og DNB…

1 Like

make that 3%… :frowning:

Er nok mye robothandel her. Plutselig forsvinner kjøpersiden helt og den stuper en krone på et blunk. Pump and dump? Akkurat det samme som skjedde sist det ble meldt fast track. Men da endte vi godt i minus.

BGBIO = sell the news, samme mønster hver gang

Vanskelig å lære en dau hund å hoppe. Er så drit lei denne aksjen!

Mange sitter bare å venter på selge på slike oppganger og ta den igjen når den har falt tilbake tenker jeg. Er ikke lett å få stabil oppgang i kursen når en hver oppgang skal trades ned igjen. Trengs nok større nyheter for at den skal fly litt.

Ser at studieprotokollen for studien på brystkreft med Bemcentinib i kombo med Keytruda ble oppdatert i går. Ingen velykket studie - det skulle opprinnelig vært en studie med 56 pasienter men den ble avsluttet etter 29 da ingen fikk respons (og hele 16 av de 29 døde - uten at jeg kan se at det tillegges medisineringen).

Er dette nytt eller bare en etteroppdatering i studieprotokollen av noe som allerede er kjent ?

Studien slik den ble børsmeldt ved oppstart : http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=436668

Kan det være den som ble meldt på Q2 2018?
Will not meet the initial primary endpoint.
Edit: ja ser det er samme nct nummer.

Er vel en stund siden denne ble fjernet fra pipeline oversikten også.

3 Likes

Det ser absolutt ut til å stemme, med oppdatering først nå 3,5 år etter …

Trenger vi å få gjengitt ulike twittermeldinger fra andre amatører her?
I så fall respekterer jeg det og vet jeg at jeg skal slutte å følge med.

1 Like

Det er enkelt, bare til å scrolle forbi det som du selv syntes er uinteressant, litt som på Facebook. Ha en fin dag videre.

2 Likes

Hvordan ser utviklingen ut for topp50 investorer? Er trenden stabil eller hur?

Når året startet hadde topp 50 77,16% av beholdningen. Når 3 kvartal startet hadde de ca 73,3% av beholdning, og nå har de ca 73% av beholdningen i selskapet. Jeg har fulgt med sånn nogenlunde på listene i hele år og har ikke fått med meg store bevegelser topp 50 av betydning. Undre seg på om nedgangen fra 77,16% til 73% delvis kan skyldes alle disse innløste obligasjonene, da blir det jo trykt opp nye aksjer, så kanskje kan det være litt utvannende for topp 50, vet ikke. Uansett, har inntrykk av at topp 50 er veldig stabilt i denne, så stabilt at jeg knapt gidder å sjekke listene lengre, for har skjedd veldig lite de siste månedene rett og slett.

3 Likes

Etter at Fjärde tok tilbake sitt utlån, er det DNB og Nordnet IPZ som står for det meste av utlånet.

1 Like

Stabil Topp50 beholdning er rosinen i pølsen.

2 Likes

Jeg følger ikke top50 listen. Hvor mange aksjer har siste mannen på listen? Nysgjerrig på hvor jeg står med min beholdning 🥸😎

130k.

1 Like

Takk :slight_smile:

Unektelig interessant for BGBIO og Bemcentinib. Covid pandemien er nok langt unna å være over.