Ser aksjen faller videre, dog på veldig lav omsetning. Håpet må være at short dekkes inn i dette området. Ønsker meg en partner på en av studiene, prono… Det er lov å drømme
Ok. Solgte endel ut etter Q rapport, men har kjøpt det meste tilbake de siste dagene. Vanskelig å time en eventuell ny inngang, med det bakteppe som er diskutert på tråden.
Du har ikke tro på offentliggjøring av det som nå er innsideinformasjon etterfulgt av primærinnsider kjøp? Eller har jeg gått glipp av noe her.
Kilde på AML infoen?
Jepp
Det er tydeligvis fase 2 (b?) som det står i siste ppt , og som Olin sier på q4 pres.
Slik tolker jeg det store bildet Så vil de søke nødgodkjenning på en kombinasjon av fase3 AML og eventuell covid . Det er lettere å få godkjenning på en utvidet fase2 studie i sårbare grupper, hvor det ikke er noe god behandling.
Dette har jo vært kjent en stund. Det er ikke derfor aksjen faller til nesten ATL. Det er helt andre årsaker. Det er fare for at konflikten i Ukraina skal eskalere som overskygger hele aksjemarkedet, inkludert BGBIO. Blir det en større konflikt, som kanskje varer over år, så tror jeg BGBIO vil bli veldig lavt prioritert av investorer.
Men, 8.4 % i dag er jo en start.
Jepp, mangler bare omsetning så hadde jeg vært fornøyd . Blitt litt storforlangende
Hvor mange russiske prosenter blir det i dag da, og i hvilken retning?
Skal vi få russiske prosenter så er det bare 100% å hente nedover. Jeg vil derfor tro at vi snakker vi oppover.
Helt ellevill robothandel i aksjen. Med en gang det er et kjøp - løper kjøp og salg siden helt løpsk.
Dekker inn short, algo styrt
Ikke så sikker på at det er inndekning av short. Det har vært slik i månedsvis, og så lenge har ikke de jobbet for å dekke inn den «lille» shorten. Men ja det er algoritme styrt.
Kl 16:25 avsluttet kurs 16,25!
Det høres ut at kjøperen var i godt humør
Slik vil det ikke fortsette
Spiller liten rolle hva som skjer her nede. Jeg har satt kurs alarmer som de fleste andre, og dem er flere 100% over dagens kurs.
Jeg har kommet der at jeg håper kursen manipuleres enda lavere. Snittet på beholdningen er nå brillefin👌
Faren er at det må settes en emisjon på disse dritt kursene, men så langt har bgbio vært meget smarte på den fronten.
Fra tirsdag har aksjen klatret hver dag. Hadde vært fint å sluttet i dag på ukens høyeste kurs. Det kan jo være at vi er veldig tett på en gladmelding slike at den bevegelsen vi har sett i aksjen i løpet av uken er et resultat av små lekkasjer. God weekend.
Se på volumet i den perioden du nevner.
En sånn melding som du refererer til kommer en dag ingen forventer at den kommer😅
Edison har hatt ett videointervju med Olin som er publisert i dag.
Likte best “partnering opportunity” for STK11. Jeg drømmer fortsatt at det er denne Tullgren har i ermet.