Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Der varn!

5 Likes

Hva var dette, en presentasjon og kursen opp? Hvor ble det av salg på nyheter :slight_smile:

Selger på nyheter, men ikke før 36, får da være grenser.

36 er altfor billig…

Varte ikke så veldig lenge

Bra at noen ting ikke endrer seg .

1 Like

Min feil, jeg kjøpte litt mer. Regn med 10-20% ned de neste dagene da… Kan si fra hvis jeg selger, for da skal den opp igjen! :money_mouth_face:

4 Likes

Greit at det var en oppgang på fredag, men at denne skal synke i dag forstår jeg ikke. Er det så enkelt som at folk tror Bergenbio taper på at Moderna søker godkjennelse for vaksinen sin?

Ser ut som de reduserte med ca 150k på fredag.

2 Likes

2 Likes

Jeg er sikkert den mest naive her som tror BGBIO kan ha pga COVID noe som likner Modernas utvikling i 2020. :mantelpiece_clock: :crazy_face:

Screenshot 2020-11-30 at 16.09.14

2 Likes

Tror de aller fleste tror en slik utvikling er mulig - gitt at de har suksess med minimum en av de løpene de kjører om dagen.

Kan bli et hyggelig 2021 :slight_smile:

2 Likes

CEO intervjuet i Solebury Trout podcastet

13 Likes

Noen av sykehusene i India tar inn hundrevis av koronapasienter i uka, sier Godfrey i podkasten. Hørtes ut som om det gikk litt trått i Sør-Afrika. Var det ikke slik godkjenningskomiteen i India krevde at minimum 60 pasienter skulle rekrutteres derfra? Har S-A samme krav eller kan Inderne står for mesteparten av de 120 som skal innrulleres?

Når noe hopper 25% i kurs pga en 35% mer effektivitet, kan vi bare se frem til BGBIO utvikling i kurs. Og det 35% kalles toppskikte :flushed:

:ok_hand:

1 Like

Det er satt opp i clinical trial at 60 pas rekruteres i India, og det høres ut som det skal gå fint. Er satt opp til 3 mnd på clinical trials. Ville vært fint med oppstart i UK igjen. Lockdown som startet 5. November opphører i dag. Kurven er igjen knukket, men med julehandel og reiser i forbindelse med høytiden, så tror jeg ikke den faller like langt tilbake som i sommer…

Avslutningen i intervjuet med Soleburry Trout er jo optimisktisk:
“we have lots of opportunities where we can work with with different parties”

Ja, var mye bra i den podcasten.
Angående covid-studien så har de sagt at de skal rekruttere 120 pasienter til sammen i India og S-A og vi vet at India har krevd minst halvparten. Det jeg lurer på er om de kan la India ta vesentlig mer enn 60 sånn at de blir fortere ferdig, eller om det er et krav at det skal være en viss andel i S-A også?

Usikker på hvordan det virker, men ser en på SA, så ser det jo ut som kurven er stigende. Mitt bullcase er topplinje data medio Februar.

Men han virker jo ekstremt optimistisk mtp. Covid i intervjuet, og det ville vært hyggelig med en oppdatering fra Wendy Maury og hennes museforsøk. Det kan vel komme når som helst, og nesten garantert før Accord

Tror personlig det kan komme AML nyheter som er svært kursdrivende ganske raskt😬

5 Likes

Ja. Jeg håper også det. Fra mandag av går jeg med den forventning at det kan kome hvilken dag som helst. Fase 3 forberedes as week speak, og når den meldes vil det være naturlig at resten av strategien også faller på plass.

5 Likes