New kid in town, BA 2.75
(skal ikke spamme med Covid news, men nye varianter som kan påvirke det nå nesten glemte begrepet R-tallet anså jeg som relevant)
New kid in town, BA 2.75
(skal ikke spamme med Covid news, men nye varianter som kan påvirke det nå nesten glemte begrepet R-tallet anså jeg som relevant)
Fascinerende å se hvordan dere holder liv i covid som indikasjon.
Fascinerende å lese at du ikke forstår at det er OUS/EU SolidAct som holder liv i indikasjonen. Men de er sikkert amatører?
Bare å klamre seg til halmstrå. Noe reell verdi i covid/solid act tracket eller dette selskapet forøvrig er det trolig ikke. Øyet som ser.
En ting er at du ikke tror på Covid som indikasjon, men at du ikke ser noe potensiale i AXL i andre indikasjoner er nesten mer fascinerende enn selskapets og andres tro på Covid.
Det kan være greit å være oppmerksom på at Pareto har justert ned belåningsgraden for veldig mange selskaper pr 1. juli, så det er mulig vi ser en liten effekt av dette i dag. Men jeg vet ikke om det vil påvirke allverdens.
For BerGenBio sin del, er belåningsgraden dersom man kun har aksjer i BerGenBio, senket fra 9 til 2,5 prosent. Mens ordinær belåningsgrad er senket fra 30 til 25 prosent. Maksimal belåningsgrad er senket fra 51 til 47,5 prosent.
For å ta en liten sammenligning, tilbyr Pareto kun 15 prosent ordinær belåningsgrad i Ultimovacs, mot 25 prosent i BerGenBio. Kjekt at de anser risikoen i BerGenBio som vesentlig mindre.
Vis meg overbevisende kliniske data på BEM på andre indikasjoner.
Hvis du ikke snart slutter å poste provoserende innlegg uten substans, håper jeg noen rapporterer deg. Du får selv studere resultatene i pipeline så langt, og så får du vise oss data som du mener ikke er lovende, hvis ikke slutt å post.
Jeg har ikke sett noe overbevisende kliniske data til nå. Hvis du har så gjerne del dem her.
Hvis han har en kompetanse få andre på forumet har så må han vel kunne komme med noe bedre enn å håne Bbgio sine aksjonærer? Fremstår totalt usympatisk og bitter, og på ingen måte kompetent. Han er vel aksjonær i Nanov
Provoserende innlegg uten substans = Trolling. Jeg orker ikke. Logger av.
Jeg tar gledelig imot negative og kritiske synspunktet på selskapet. Men kommentarer som" fascinerende å se hvordan dere holder covid levende som indikasjon", stråler ikke kompetanse i min bok. Det er utelukkende et forsøkt på å hisse og lage kvalme.
Tror nok vi er ganske enige egentlig. Dette er et strålende kritisk og respektabelt innlegg, noe helt annet enn innlegget fra igår og idag. God sommer videre!
Tar gledelig imot synspunkter som motstrider mitt, men: Det innlegget du viser til er 1 år gammelt, og helt topp!
Ja, Roc har kunnskap, men vi alle hadde nok hatt mer nytte av den kunnskapen om han faktisk hadde kommet med noe konkret fremfor provokasjon, slik som de siste innleggene.
Mitt innlegg fra i går var en respons på, hva jeg leser som, langvarig oppsnakking av selskapet, uten at jeg ser helt hva man skal være veldig bullish på. Litt som å koke suppe på en spiker.
Oppfordret derfor noen til å vise meg de overbevisende kliniske data som tilsier at dette er et varp av et selskap.
Det man får i respons er noe ala «se selv i pipelinen».
BGBIO hadde sammen med UIB og Universitetssykehuset i Barcelona en poster på International Liver Congress i London nå i juni. (22-26.06)
Her er poster:
-SAT_16_ILC2022.pdf (2,0 MB)
Jeg ville ikke lagt vekt på Roc.
Han er uvanlig kverulerende, men mangler ofte substans.
Jeg husker da Roc rakket ned på sykepleiere. Begrunnelsen hans var at det er flere pasienter per lege enn per sykepleier i sykehus. Det er mange irrelevante argumenter man kan bruke, antall pasienter en ansatt har ansvar for, er ett av dem. Det er meningsløst når man sammenlikner ulike prof.grupper. (Jeg kjenner en anestesioverlege på vårt største sykehus, han er klar på hvem som er heltene på intensiven. Nei, ikke legene.)
Vurder BergenBio ut fra faktiske forhold, ikke enkeltpersoners synsing. Særlig om de skulle framstå som kverlurende.
Bare navnet som inneholder “Bergen” lyser mot oss sørvestlendinger. Det er et ildrødt fare-på-ferde-flagg.
Det er vel innlysende hva man bør gjøre eller ikke gjøre. Liker man et innlegg eller liker men ikke et innlegg så er det innlegget og ikke forfatteren som ordlyden skal rettes til. Er man enig eller uenig eller delvis enig så er det ikke initialene til forfatter som skal diskuteres men innholdet. Stopp å vær personlig det blir så utrolig dårlig stemning av slikt.
Når rakket jeg ned på sykepleierne? Jeg snakket om arbeidsbelastningen sykepleiere vs leger. Har ikke rakket ned på sykepleier som profesjon.
Vær litt saklig i det minste.
Jeg bryr meg ikke stort om BGBIO, men belyste at jeg synes det var fascinerende å lese all hypen.
Men for all del, kjør på. Bare å kjøpe BGBIO hvis den man mener det er en god investering basert på data fra dyremodeller, noe covid funn og post hoc funn på STK.