Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Forsinket melding fra tdn finans.

7 Likes

“Oppmuntrende resultater” er det bare Ceo som er beskjeden? Resultatene fortjener vel et bedre ordvalg enn det?

Korrekt

Ingen kjøper aksjer med et slikt ordvalg

Dette er standard ordvalg fra biotek-selskaper.
Men når det er sagt tror jeg ikke at helgens resultater var særlig bedre enn forventet.

Må si meg litt enig i de fleste her at resultatene er noe undersolgt. Bem+Cytarabine blir nok en klar kandidat som 2. linje valg for r/r (eldre) pasienter og godt mulig førstelinje for yngre pasienter, tidligere i forløpet. (Som også Dr. Loges har nevnt tidligere).

Som de såvidt nevner og som er veldig spennende er virkningen som hos ihvertfall en del pasienter som får remisjon først etter 3-4 måneder som de antyder er pga kraftig systemsik bedring av immunfunksjonen. Spennende å se mer data på dette. Vi vil nok få oppdaterte data fra studien med enda bedre resultater basert på de siste pasientene i Bergamo studien.

Dette er en stor og voksende pasientgruppe og vi ser også at de andre trials som er pågående/nylig avsluttet har store vanskeligheter med å vise effekt her.

7 Likes

Kan ikke forvente 5-10 prosent på kursen med oppmuntrende resultater. Kom igjen med fase 3 så skal dere se.

ja, det er vel det man strengt sagt kan si under fase 2?

Med fortsatt noe Voleon i nakken (<0,5%), gjør BGBIO det ikke så dårlig folkens :muscle:

2 Likes

Den mandag ettermiddag SARS-COV presentasjon, ble det noe av den?

1 Like

Det er nok ettermiddag amerikansk tid, så sikkert i kveld :slight_smile:

2 Likes

Den presentasjonen er nok ikke store greiene og ikke noe man skal regne med å få noe news ut av.

Det er mer et fora for forskere med tilknytning til Universitetet for å møtes og dele erfaringer etc.
4 stk skal holde kjappe foredrag på ca 15min kl23 (Norsk tid) i kveld.

"These quarterly short-talk seminars, hosted by Dr. Brooks Jackson, Vice President for Medical Affairs and Dean of the Carver College of Medicine, will feature a small number of presentations by CCOM investigators invited by Dr. Jackson to share research ideas, discoveries and a discussion of their current work and future plans for realizing their research aims. "

1 Like

Virker som forumpraten rundt BergenBio flytter seg til Finansavisen (de to jeg leser). Økt oppmerksomhet og høyere kurs fremover?

1 Like

Hehehe, tekinvestor og finansavisens forum.
Er som å lese WSJ og the mirror ca :stuck_out_tongue:

3 Likes

Er i hvert fall på sistnevnte forum at slike artikler løftes frem :wink:

13 Likes

Ikke veldig stor tvil om at dette går videre til fase 3. Bra.

5 Likes

https://m.soundcloud.com/trouttalks/richard-godfrey-bergenbio-part-of-the-nametag-series-update/s-JCwmaXrymug

8 Likes
2 Likes

Noen vil ha billigere aksjer. :slight_smile:

Screenshot 2020-12-08 at 15.30.41

Står at det er 0 i short på registeret.
Må i tilfelle være under 0,1%

Se link: https://www.finanstilsynet.no/en/news-archive/news/2020/short-sale-decision-by-efta-surveillance-authority-esa-and-the-european-securities-and-markets-authority-esma/

Dette trår i kraft 17 desember…

2 Likes