Personlig synes jeg selskapet er lavt priset, ihvertfall hvis man går noen måneder tilbake. Forventer en reprising når de kortsiktige emisjonsdelakerne er ute. Av listen var det få av flipppe garantistene som tok aksjer.
Kan du forklare hva du mener med reprising? Alle warrants kommer jo i spill til høsten og igjen i april 2024 der min/Max pris er 10/13 øre. Så all fornuft tilsier at den vil danse innenfor dette intervallet. Warrants kan jo og kjøpes for en billig penge. Min vurdering er at all verdi ligger i en suksessfull fase 2. dårlige data = konkurs.
Hvor mange er det snakk om?
Edit:
1,249,999,617 Warrants.
Kan jo bli en del salgspress ja. Men den er vel sånn sett priset billig iforhold til penger på bok. Med mindre man skal prise selskapet til fiasko da.
Kommer nok en reverse split eller to
Poenget er at prisen som betales for å løse inn en warrant er mellom 10 og 13 øre. Kan ikke se for meg at aksjekursen vil gå så mye over 13 øre. Hvis den feks blir 30 øre er det jo bare å kjøpe warrants for småpenger og deretter å bruke warrants for å få aksjer for 13 øre. Penger på gaten. Min antagelse er derfor at kursen vil ligge i intervallet 9-13 øre til april 2024.
Det er ikke så sikkert. Fordi AXL ser ut til å være relevant i regulering av grunnleggende prosesser knyttet til immunforsvar og kreftutvikling så står og faller ikke dette selskapet på en enkelt klinisk studie eller potensiell behandling av en enkelt sykdom.
Vi kan være enige om at AXL er relevant i mange sammenhenger, men for selskapet MÅ det føre til fase 2 er vellykket. Etter 12-13 års forskning og ingen godkjent behandling så vil dårlige data føre til kroken på døren. Kun idioter vil putte mere penger inn i selskapet da. Mulig de får småpenger for å selge sine data etc.
Som nevnt ovenfor indikerer dataene som akkumuleres at selskapet har flere potensielle ben å stå på, så det er ikke nødvendigvis game over om et par av disse skulle svikte.
Er det ikke litt i overkant skråsikkert å påstå at selskapet legges ned dersom det ikke kommer gode data i inneværende finansieringsperiode, gitt det vi har erfart så langt når det gjelder (bergens)patriotenes vilje og evne til å støtte dette selskapet?
Her er det gode muligheter for å kunne se frem til en mangeårig kommentatorkarriere. Når vi har gått tomme for argumenter så er det bare å snu bunken.
Stiger ikke prisen på warrents når aksjekursen stiger?
Nå er det jo ikke alltid slik at aksjer må selges ned til en pris hvor det ikke er flere igjen som har gevinst, selv om det riktignok ser slik ut i norske biotekaksjer.
God formel du har funnet der. Ser du er på en ny runde med resirkulering av argumentasjonene dine.
Er et hav av indikasjoner. Problemer er ikke mangel på indikasjoner eller mangel på preklinisk data. Problemet er mangel på penger som medfører at du må sikte på den beste indikasjonen fra start av og ikke kan randomly velge indikasjoner og feile.
Slik du legger det frem her er jo måten BGBIO har gått frem på til nå. Fra en rekke indikasjoner e.g AML/MDS/COVID/NSCLC/Fibrose til å brenne for mange penger med lav ROI og nå har kun så vist penger til å fullføre STK11 NSCLC studien.
Den formelen er jeg redd jeg verken kan patentere eller ta æren for å ha funnet.
Med så liten innsikt i markedsmekanismer bør du kanskje avstå fra å kommentere dette.
Tydelig at du har full innsikt i markedsmekanismene, så da kan jo du kommentere dine synspunkter på hvor det bærer? Enkelt å kritisere andre, men ikke dele dine tanker.
Kamp om å selge aksjene billigst, er det mulig.
Og jeg som trodde aksjene var et godt kjøp rundt emisjon kurs
Det viktige i slike tider er når Bergenbio vil tjene penger. Det er vel ganske langt frem i tid?
ja, det er veldig langt frem før de har ett produkt de kan tjene penger på, men husk at BGBIO kommer aldri til å selge noe som helst, planen er A: Skaffe en partner som betaler for rettigheten innen en ellet flere indikasjoner og kjører fase 3 og kommersialisering. B: Salg av hele selskapet. Plan A og B kan i realiteten skje når som helst, men antageligvis ikke før i 2025.
Dette er definitivt ingen volatil aksje. Sitter du her bør du ha en lengre tidshorisont. At noen på svært små volumer selger under emi pris er vel som forventet. Om 18-24 mnd vil vi sitte med fasit på NSCLC 1L fase 1/2. Lenge til kanskje men spennende nok.
I mellomtiden finnes det flere triggere , på kort sigt
Ingen kurs er et godt kjøp i dette selskapet. Det viser all historikk.
Typisk biotekinvestorer å konkurere om å tape mest på emisjoner.