Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Dette er feil.

Selskapet får data fra BGBC020,dvs covid-19 studien i Sør-Afrika og India.
Godfrey var tydelig på det.

Show me your sources and I’ll show you mine.

1 Like

http://ctri.nic.in/Clinicaltrials/showallp.php?mid1=48797&EncHid=&userName=bemcentinib

Her står det iallfall at den er randomisert.

Godfrey på q4:
“The data is starting to roll in now with a substantial number of patients recruited, that we can start to interpret it. But it is a randomized trial and it is statistically powered. So we do need to wait for the data in order for us to interpret what is evident.”

Så de får inn data underveis

1 Like

Jepp, mener å huske det kom frem i Q rapport

1 Like

Skal vist være enda en gjennomgang av data på mus og sars covid virus etc på lørdag. Så ikke noe nytt til den første konferansen de skal presentere på…
Zzzzz… blir skumle dager mot under 30.

Spørsmålet er om onkel Mohn ikke har lov å kjøpe flere aksjer nå pga news snart eller om han kjøper enda mer?

Det kan jo komme veldig interessant info på lørdag.
Maury var som kjent “in the works” i november med å teste bemcentinib profylaktisk mot covid på mus.

Min tanke er som følger:
Solide data på profylaktisk effekt på mus + gode resultater bgbc020 + kjent faktor at bemcentib er trygt og uten særlige bivirkninger = øker sannsynligheten betraktelig for at Bemcentinib får nødgodkjenning i mange land, og blir satt inn ganske tidlig i forløpet til syke

En viktig brikke kan falle på plass lørdag.

6 Likes

Så du har sett disse resultatene?
Er det resultatene fra mus, så er det nytt, og de vil være av stor interesse.

1 Like

Hvis det er noe nytt bør det vel meldes?

Veldig interessant og "tilfeldig " at denne dukket opp i årsrapport , når vi vet at Wendy skal publisere covid studie.

Bemcentinib has presented a unique dual mechanism of action to combat COVID-19 infection

1 Like

Presentasjonen er meldt, og de melder vel resultater fredag/mandag.

1 Like

Sikker på at det ikke er bare sikkerhetsdata og futility assessments??

Hør siste radforsk, der høres det ikke ut som de har effektdata før de åpner databasen og ser.

Han snakker om “interpret” og “statistically powered”
Det kan vel ikke være noe annet enn effektdata

Jeg liker sitatet, har ikke sett det selv. Det er jo tydelig at de sniktitter i dataene underveis. Which is weird, men kanskje det er vanlig i studier i infeksiøse sykdommer.

Om ikke dette et et idiom som jeg ikke kjenner til, så leser jeg dette som at det er åpenbart at BEM fungerer, men at de må vente på alle dataene for å konkludere.

5 Likes

Er på samme sporet, spesielt når man kobler dette mot at de snakker om " still hopeful" vedr at bemcentinib kan spille en viktig rolle i bekjempelsen av denne pandemien.
Uttalelsene de har kommet med vil være mageplask hvis effekten er veldig lav/fraværende.

Jeg tenker at de har data som peker i en tydelig retning, men at de ikke kan konkludere før statistisk styrke er på plass.
Og det har de ikke før data fra alle 56/58 er tolket og satt i system.

Redigert og lagt til:

Her er hele spørsmålet m svar:

Also a COVID-19 question, do you believe you can get an emergency use approval if Phase II result is good enough?
Richard Godfrey: Again, similar to the answer to the last one, I think emergency authorization is certainly an ambition. I would anticipate and I don’t want this to be misinterpreted. I would anticipate that we would still need a little bit more precise data in order to confirm emergency use. But it all depends on the data. The data is starting to roll in now with a substantial number of patients recruited, that we can start to interpret it. But it is a randomized trial and it is statistically powered. So we do need to wait for the data in order for us to interpret what is evident.

Så de har data på effekt, og så langt tyder det på at Bemcentinib virker.
Og de mener at resultatene muligens er gode nok til nødgodkjenning
Men kanskje er det behov for noe mer spisset data.

Jeg har en teori om at de kanskje ønsker/trenger noe mer data fra pasienter i gruppe 3 for å kunne si at syke bør få bemcentinib så tidlig som mulig i forløpet, og evt at det er noe mindre poeng i å gi til de som er veldig syk ( gruppe 5)

4 Likes

Ad børsmelding; lørdag er ikke før lørdag. Melding kan komme i dag eller morgen dersom det er noe som må meldes.

Vi skal heller ikke glemme at da Accord ble stengt ned i juli 20, så var 4 pasienter behandlet med BEM. Var resultatet fra disse en medvirkende årsak til at BEM ble tatt inn igjen da Accord startet opp igjen i sep 20?

Spennende dager i møte. At Bemcentinib virker på COVID 19 pasienter er nok ganske så sikkert,
Nå venter vi på dokumentasjon som kan bevise att Bemcentinib kan bli ett førstevalg, og inngår i behandlingen mot COVID 19 syke pasienter.

1 Like

Lastet opp mer idag, i påvente av (forhåpentligvis) gode resultater kommende dagene :pray: :muscle:

3 Likes

Stod der ikke data i slutningen af Q1?
Er der nogen der ved hvor mange patienter der skal til i ACCORD studiet?

1 Like