Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

BergenBio Teknisk analyse (BGBIO) (TA) 📈

Mye Intradags-jukking. Day traderne forventer trolig ikke mer info denne uken og kanskje ikke neste heller. Jeg er selv langsiktig, men liker Ă„ fĂžlge med daglig :blush: TA er veldig morro :ok_hand:

3 Likes

Enig! Jeg gambler ikke pÄ «trolig» nÄr det gjelder BergenBio :wink: Jeg skal vÊre her nÄr den gÄr.

4 Likes

Pent brudd i dag, pÄ positivt volum 130% oppside til nytt kursmÄl fra Arctic Securities som utelukkende har priset inn deltakelse i ACCORDE studie. PÄpeker vesentlig stÞrre oppside ved fortsettelse til Phase III

7 Likes

1D Heiki chart
Jeg fÄr det ikke opp selv, men i listene til @Thomas85
https://beta.tekinvestor.no/t/stock-screener-minervinis-trend-template/13710?u=vcp

Kvalifiserer BGBIO som Minervini Trend Template kandidat. Kom inn pÄ listen etter fredagens Close.

2 Likes

Har ikke lagt ut noe selv i det siste, men ser akkurat den samme formasjonen og den samme utviklingen pÄ diagrammet mitt.

1 Like

Ja, historisk innen sektoren skal denne gĂ„ ganske mye pĂ„ “buy the rumor” aleine

3 Likes

Biotech sektoren i U.S. gjĂžr det godt om dagen og er sektorleder sammen med gull.

1w chart viser et meget penT brudd opp fra C&H og nÄ en mulig HS.

I Norge er chartet litt mer utydelig, men et klart brudd pÄ siste Ärs sÞrgelige trend er brutt pÄ veldig overbevisende volum.

Det er mye som tyder pÄ at det kan bli svÊrt lÞnnsomt i biotech framover. Slik det ligger ann nÄ, rir vi den raskeste hesten.

6 Likes

Kursen etablerer seg over motstand 37,70Kr
FÞrste pÄ ferden opp blir Ä lukke GAP 44kr

9 Likes

BÞr vere stÞtte pÄ 34.80 og 32.15
Test av brudd?

.

1 Like

Har du solgt og skal inn igjen?

Vanskelig Ă„ tyde indikatorene med alle de voldsomme bevegelsene i det siste. Ser i allefall et bullish mĂžnster med mulig brudd videre opp.

1 Like

Om det hadde vĂŠrt tilfelle, hva har det med saken Ă„ gjĂžre?

I tilfelle du ikke skjĂžnte hva jeg poengterte:
Det er stĂžtte rett under dagens kursnedgang.

Men klart det er bedre stÞtte i omrÄde 22-18.

Det kan fort bli hĂžy volatilitet.

2 Likes

At det er litt kamp rundt emisjonskurs ± noen prosent er helt normalt. Her skal man lokke utpÄ sÄ mange kjÞpere/selgere som man kan pÄ dette nivÄet fÞr ferden gÄr videre. Alltid vanskelig Ä tolke hvem som har flertall, men nÄr kampen er ferdig kan ferden gÄ raskt videre.

5 Likes

Helt klart, nederste der sammenfaller greit med omrÄdene nevnt over. Beste r/r pt er Ä fylle pÄ ved brudd og bekreftelse av formasjonen.

SÄ nyhetssensitivt som dette er sÄ smeller det fort oppover. Eller ned om andre biotechs kommer med en lÞsning. Men vi har data og tiden pÄ vÄr side.:muscle:

3 Likes

Ups
feil trÄd

Ser du pÄ litt kortere tidsperspektiv sÄ er aksjen i en stigende kanal.

Ser du pÄ 1T-diagrammet og ser bort fra perioden med skarpe bevegelser og stÞy: nyhet om covid-19 og emisjon sÄ viser indikatorene at aksjen er i stigende trend.

3 Likes

@Chrkni hva er det du mener med denne :man_facepalming: ?

1 Like

Fortsatt godt over emikurs, det er jo bra, buy bÄde hourly og daily.

Ser ut for meg som situasjonen har planer om Ă„ stikke en vei kjapt. Tilspisser seg :see_no_evil:

4 Likes

Dette er kortsiktig TA morro og vil ha ca: 0 Ä si, nÄr det fÞrst kommer melding fra selskapet.

Lav volatilitet er bra, liker ikke helt presset pÄ nedre BB og close i dag. Men som nevnt over, det er kort vei ned til stÞtte.
Registrerer noe hÞyere volum pÄ salg vs kjÞp siste 6 dager etter emi.

KjĂžp: 9,062M
Salg: 12,115M

2 Likes

Det finnes en trĂ„d for det ogsĂ„. Tror den heter noe sĂ„nt som “Har ta noe Ă„ si”.
Edit: her var den :slight_smile: https://beta.tekinvestor.no/t/er-teknisk-analyse-verdt-noenting

Men, ja eg tenker det er stÞtte helt ned til og med pÄ 32 fÞr et hardere fall. Hva tenker du om det? Om du kikker litt pÄ 30min-5hrs og daily

Det er plenty som har fingeren pÄ avtrekkeren her og det er s p e n n e n d e

1 Like