Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Teknisk analyse (BGBIO) (TA) 📈

Ja, synest og det. Kanskje litt tidlig å si med sikkerhet at BGBIO nå er inni en akkumuleringsfase, men det ser slik ut imo.

1H:

1D:

2 Likes

Aksjonærlistene i bgbio viser desverre ingen akkumulering, men nedsalget har visst roet seg.

Aner i en spekulativ OHS på bunnen her?

Eller bare den dobbeltbunn ifm første test av femti dager snitt brudd oppover?

Hyggelig å se at NattoPharma ligger langt fremme i feltet for en gangs skyld :+1:

1 Like

Definitivt et spennende chart, bryter den ut av den fallene trenden kan det bli morro, på litt sikt, men inntil det skjer er jeg forsiktig optimist. Er inne med en lyttepost i tilfelle den skulle finne på å gap`e opp i et byks.

1 Like

1h:

1 Like

**

Tiden jobber for aksjen nå, spesielt i sammenheng med at aksjonærlistene synes å antyde at vi har sett bunnen i sentimentet.

1 Like

Jeg syntes den begynner å bli klar for brudd.

19 eller 31 neste ?

3 Likes

Ja det var det. Kan det ha vært en spring vi så, eller skal man springe?

1 Like

Svak bullish div. i 4hr chartet. Godmode krysser til kjøp. Bunn av wedge’n.

Tok et lite lodd her :slight_smile:

Jeg mistenker dette for å være brudd ned fra enda en trading range. Kursen jobber seg sakte men sikkert ned mot 20kr området for å finne støtte. R/R er mulignes relativt grei uansett. Kommer det en slapp melding fra selskapet er det greit med støtter i området rundt 19-20kr kommer det en god melding får vi trolig en trend reversal med brudd ut av den stor fallende kilen.

1 Like

Breakout i forbindelse med ASCO 2019? Ned fordi man gir opp, eller opp fordi resultatene er gode?

Jeg føler på en eller annen måte må det komme noe volum inn i aksjen.

Det er fullstendig meningsløst å anvende TA på dette selskapet i dagens situasjon. I dag ble det omsatt 22,5k aksjer

Volum er i mine øyne den suverent viktigste tekniske indikatoren etter prisutvikling.

1 Like

Klarer ikke helt og forstå meg på denne utviklingen, skulle tro det var short gutta som jobbet denne ned, sakte men sikkert. Men er ikke registrert større short posisjoner såvidt jeg kan se. Ellers kan det være frykt for emi kursras muligens. Ut i fra volumet som har gått under dagens kurs, er det et fåtall som eventuelt selger med profitt nå. Jeg kjøper gladelig mer nede på 20 kr.

2 Likes

Det store spørsmålet for min del er nå om noen gjerne vil ut. Det finnes åpenbart ikke noen stor mengde kjøpere rundt 23kr.

Shortposisjoner er ofte en svært dårlig unnskyldning. Den lave omsetningen tyder på at det pr dags dato er svært liten interesse for selskapet

1 Like

Ja, det kan tenkes, å bli kvitt store poster nå er relativt håpløst men, Pareto mf. har tjenester der de selger for kunder ved bruk av algo`s. Man får bedre pris slik enn å dumpe når kjøpersiden er så tynn som den er. Jeg hadde tatt en tlf til Mohn hadde jeg sittet i den situasjonen.

Ja, det er sant. Mulig du misforstod innlegget. Jeg unnskylder ikke utviklingen på noen som helst måte. Dette er mer høyt tenking. Det er vel ingen som helst tvil om at interessen er så godt som vekke. Volum utviklingen er ikke til å ta feil av.

2 Likes