Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Best of Tekinvestor

Best of Tekinvestor. Jeg begynner.

6 Likes

Vi kan vel bare stoppe der da siden det er den tråden som har betydd mest for Tekinvestor ever :eyes::ok_hand:. Selv om jeg nok har brukt mest tid i Funcom småprattråder fra 2008 eller noe og frem til nå :sweat_smile:

Nee, har dere aldri hørt om best of placera? Må jo ha noe lignende her.

1 Like

Aldri hørt om. Forklar gjerne :slightly_smiling_face:

2 Likes

Er detta nu?

Nei, best of…

Jeg liker denne fra 2017.

2 Likes

Otur på den

Den desidert beste replikkvekslingen på Tekinvestor var den vakre dagen da Glein krøyp til korset og innså at han ikke heeeelt hadde graspet hva en bjørnetjeneste er. :smiley:

Og så denne:

4 Likes

Herregud, fikk sånn instant flashback til the matrix når jeg leste siste avsnittet der.

Unfortunately, no one can be told what the Matrix is. You have to see it for yourself.

1 Like

Jeg har en! :slightly_smiling_face:

1 Like

Hvis det er en trøst @anon21766851 så måtte jeg forklare det samme til fruen tidligere år… hun trodde en bjørnetjeneste var en skikkelig stor tjeneste.

(Hun er fantastisk på alle andre måter - i tilfelle hun leser dette) :smiley:

Og mens vi er på innrømmelsessporet… jeg var rimelig voksen da jeg forsto hvorfor taklyset på taxiene noen ganger er slokket… #common-knowledge-gap

4 Likes

Haha! Kan vi få tagge henne? :innocent:

Thank the lords har hun ikke bruker her, så vidt jeg vet da :laughing: Mulig hun er bagger.

2 Likes

Vil nevne veddemålet til @Hakon og @Nocturne fra 2017 på hvem av Nano og Fun som når alltime high først.

Blir 2020 året hvor en vinner?

3 Likes

Tror begge taper…

Wait what?

1 Like

Utenom 5K-50k tråden som lærte meg mye, så vil jeg også nevne denne:

2 Likes