Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Beste investeringer i 2021?

11/2 i Kitron kommer bli veldig spennende. Det som er med Kitron er at den alltid stiger frem mot kvartal rapporter. Q4 ligger Ann til å fullføre et herlig år. Dette er kanskje ikke tidenes rakett, men en veldig oversett aksje, som har slått Oslo børs hvert år, å ikke minst utbytte som snakker for seg selv, min trygge havn :wink:

2 Likes

Zcash (ZEC)

1 Like

Hva tenker dere om Eidesvik? Dersom Q3 setter standaren for fremtiden, så synes det som at den bedriften priset til 280 mill, med 650 mill cash på bok er absurd billig. Nå med økning på subsurface segmentet både til oljenæring og Offshore wind turbine så må da dette være underpriset noen multipler? Hva er det jeg overser?

1 Like

MPCC - 65 containerskip hvor svært mange av disse får nye lange kontrakter i disse dager. 20 nå i Q1 til rekordhøye rater. (https://fbx.freightos.com/ )

Jeg har fortsatt tro på frakt av LNG også. ALNG, HLNG og FLNG møter spennende kvartal. (https://fearnpulse.com/ )

2 Likes

Ingenting å tvile på lengre…E24 gir svaret på hvordan å bli millionær😅

3 Likes

Var en del Av bioteknologi gutta som hadde samme risikoprofil i 2016/17. All inn i Nano etc…
Lurer på hvordan det gikk med de.

3 Likes

Gikk bra for de som kom seg ut…

2 Likes

Overlevde :sunglasses:

3 Likes

Også fullt navn og bilde…

Det var ikke så populært når man manet til forsiktighet på 115+ i nano. Tror jeg brukte beskrivelsen «monstertopp» som jo har holdt seg ganske bra.

1 Like

Han har jo knekt koden, så enkelt :sweat_smile:

2 Likes

Denne satt som ei kule :sweat_smile:

1 Like

Hehe ditt tips på Image Intelligence har hvertfall vært bra til nå @Konamixx ! Og kan ikke klage på eget tips om Elliptic Labs heller :sunglasses:

3 Likes

Ganske så fornøyd med plasseringen i MPCC, gitt. Still holding

Elliptic :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 Likes

Den er ikke ferdig for året heller gjetter jeg.

3 Likes

Alibaba

PLT og ELABS :v:

3 Likes

Følg med på Elabs (Elliptic Labs)! Kommer med H1-rapport torsdag kl 08.

«Vi slår sensorleverandørene på lønnsomhet med begge hendene på ryggen»

  • adm.dir til Finansavisen
3 Likes

Mirai Technologies AS! Måtte de bare noteres.

1 Like