Helt vilt! Bare å ri bølgen så lenge man kan. Sånne muligheter som dette dukker ikke opp mer enn en gang per generasjon.
Kahoot harjo mye av skylden da makan til aksje start… har hatt den siden september (renters renter er helt konge)
Kjøpte meg inn i Kahoot på 25 kr (gamle 75) og var med ned til 13. Solgte når den var oppe på 26 igjen…dyr lærdom når man ser hva man har gått glipp av😂
Jeg kjøpte den på 22kr i 2018 og solgte på 24kr 5000 aksjer . Jeg trengte 120 000kr til annen investering (de hadde nå vært 1.8 mill) vi er i samme båt. Heldigvis kjøpte jeg 7k aksjer i sep til 36kr snitt.(32-40kr) og de har gått…
Ja flott start på året, jeg er opp over 400 tusen allerede, blir hver børs uke slik i år skal jeg ikke klage
Blir tidlig pensjon
Du er rå👍🏻
Hva blir det i prosent?
Litt over 13%
Jeg hadde og en syk start 19% men hydrogen tok jo helt av…
Får håpe det fortsetter utover året!
Bergen Bio.
Er det bare jeg som tenker litt gevinstsikring nå på disse høydene?
Ser svært lite NanoV -
Så da begynner det vel å nærme seg
Jeg gevinst sikra 10% av portofølge og tok ut de ekstreme aksjene. (Acc, hypro, pyrus og saga pure) får heller kose meg at jeg var med opp ett stykke. 40-150% på kort tid… flyttet litt over til kalera. Play Magnus men mest til quantafuel. Og cashet ut En fin sum👍🏻. Så nå stiger vel alle rett opp😂
Ja, jeg er i samme båt. For det meste cash nå og ser an litt. Frakt av LNG var jeg blant annet tungt inne i og fikk med meg 70% oppgang (Höegh og ALNG). Tror de fint går videre med spotratene nå, men jeg må ha med meg magefølelsen på markedssituasjonen Kommer nok fort tilbake.
Ikke dumt salg hittil…
Her er de jeg solgte i dag… jeg litt bitcoin cash da men de falt jo nokk i går…
Sitte med ein knapp på både BerGenBio og Arribatec Solutions, oppsida på begge virke veldig lovande.
Hei
Hva er cashet i ARR ?
Tja, aggresive oppkjøp av selskap, ganske tunge investora som har låst seg i nokon år
Er temmelig mange greie, anbefale å gjera litt research på egenhånd, ligge ein del linka og info på både shareville og finansavisen sitt forum