Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Beste investeringer i 2021?

Helt vilt! Bare å ri bølgen så lenge man kan. Sånne muligheter som dette dukker ikke opp mer enn en gang per generasjon.

2 Likes

Kahoot harjo mye av skylden da makan til aksje start… har hatt den siden september (renters renter er helt konge)

1 Like

Kjøpte meg inn i Kahoot på 25 kr (gamle 75) og var med ned til 13. Solgte når den var oppe på 26 igjen…dyr lærdom når man ser hva man har gått glipp av😂

1 Like

Jeg kjøpte den på 22kr i 2018 og solgte på 24kr 5000 aksjer . Jeg trengte 120 000kr til annen investering (de hadde nå vært 1.8 mill) vi er i samme båt. Heldigvis kjøpte jeg 7k aksjer i sep til 36kr snitt.(32-40kr) og de har gått…

1 Like

Ja flott start på året, jeg er opp over 400 tusen allerede, blir hver børs uke slik i år skal jeg ikke klage

6 Likes

Blir tidlig pensjon :joy:

2 Likes

Du er rå👍🏻

1 Like

Hva blir det i prosent?

1 Like

Litt over 13%

3 Likes

Jeg hadde og en syk start 19% men hydrogen tok jo helt av…

2 Likes

Får håpe det fortsetter utover året!

2 Likes

Bergen Bio.

2 Likes

Er det bare jeg som tenker litt gevinstsikring nå på disse høydene? :roll_eyes:

2 Likes

Ser svært lite NanoV -
Så da begynner det vel å nærme seg :grin::tophat::champagne:

3 Likes

Jeg gevinst sikra 10% av portofølge og tok ut de ekstreme aksjene. (Acc, hypro, pyrus og saga pure) får heller kose meg at jeg var med opp ett stykke. 40-150% på kort tid… flyttet litt over til kalera. Play Magnus men mest til quantafuel. Og cashet ut En fin sum👍🏻. Så nå stiger vel alle rett opp😂

1 Like

Ja, jeg er i samme båt. For det meste cash nå og ser an litt. Frakt av LNG var jeg blant annet tungt inne i og fikk med meg 70% oppgang (Höegh og ALNG). Tror de fint går videre med spotratene nå, men jeg må ha med meg magefølelsen på markedssituasjonen :roll_eyes: Kommer nok fort tilbake.

2 Likes

Ikke dumt salg hittil…:scream:
Her er de jeg solgte i dag… jeg litt bitcoin cash da :joy: men de falt jo nokk i går…

3 Likes

Sitte med ein knapp på både BerGenBio og Arribatec Solutions, oppsida på begge virke veldig lovande.

1 Like

Hei
Hva er cashet i ARR ? :blush:

1 Like

Tja, aggresive oppkjøp av selskap, ganske tunge investora som har låst seg i nokon år

Er temmelig mange greie, anbefale å gjera litt research på egenhånd, ligge ein del linka og info på både shareville og finansavisen sitt forum

2 Likes