Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bidra til forskning - Folding@Home

Det som slo meg er at den spiser ekstremt MYE CPU, men det var relativt liten last på GPU.

98-100% cpu load og 89-90% GPU her?

Hmmz, får sjekke litt mer ikveld. Ser iallefall at den cruncher greit med pakker. Så noe må funke.

Man kan også se hvilket prosjekt den jobber med akkurat nå;

(ikke at det gir så mye mening når man ser på den…)

Kan man legge inn noen tidsintervaller der programmet kan stå å jobbe? Kan jeg f.eks. si at den kun skal kjøre i tidsperioden jeg er på jobb?

Du kan sette på “only when idle”. Da kjører den når du ikke bruker maskinen. Så velger du om den kjører "light,“medium” “full”

Er det kart over et virusutbrudd? Lol - men seriously, dette er helt safe programvare sant?

Kan velge hvor mange cpu cores som skal brukes, standard er alle/max

Gpu foldering er vist mye bedre cpu. Så jeg prøvde å redusere cpu kraften siden viftene mine gikk for fult.

Kan være du finner det i den avanserte klienten. Web klienten kan du ikke velge det i.

@Nocturne det skal være helt safe ja.

1 Like

@Nocturne programmet har eksistert i årevis, aldri hørt noe kobling mot virus. Men kan jo være greit å gjøre sin egen research på det om du er usikker.

Hadde jo vært lol om det viste seg at minere hadde hacket seg inn for å stjele regnekraft

1 Like

Slik som ESEA eller noe gjorde, en counter strike client som minet bitcoin :sweat_smile:

Begynner å ta fart nå, 10 foldere og vi har klatret 1700 plasser på bare 3 dager!

Godt hjulpet av de som kom på sist, Evil, Janno, BorgB, Kjetil :slight_smile: storartet!

Men vi trenger flere foldere! @Savepig @vcp @Mr_Bane - - har dere et par W å donere til forskning?

Og @Janno du kan spesifisere at regnekraften skal gå til Alzheimers

2 Likes

@pdx

Vi har nå nådd plass 3.195, opp 2.225 plasser på 7 dager.
Skal legge på et screenshot av teamet som folder, men den siden jeg pleier å bruke er nede så det kommer senere…

Har sett litt på statistikken via en annen analyse side og med tempoet vi har i dag burde vi kunne nå topp 100 ila 5 år. Topp 200 ila 2 år, topp 300 ila 1 år :slight_smile: Dette er med samlet ca 1mill poeng per dag.

Jeg klarer ca 700 000 selv, klarer max 1.7 mill om jeg får brukt fruens pc og jobb pc’n om natten ;). Så det skal ikke mye til for å korte ned på tiden til å nå topp 100.

Får vi se deg på listen ? @pdx @Kronn @antzzo

Doner noen W til kreft, alzheimers og parkinsons forskning!

Statistikk;
https://folding.extremeoverclocking.com/team_list.php?s=&p=1

1 Like

Drar lett 100k pr natt her når jeg folder. men vi trenger flere ;D TOOOT TOOOT!

1 Like

Driver å bygger om huset, så den stasjonere PC`en er pakket ned. Skal joine inn igjen så snart den er oppe å går =)

1 Like

Jeg tenker at når nvidia kommer med GTX 1180 så skal jeg kjøpe meg ny pc og la min nåværende stå å folde permanent.

Drit i å donere penger til røde kors, de er stinn i gryn…

1 Like

Joina nå jeg og.

1 Like

@pdx hva sier du, 10% medlemskapsrabatt for de som folder :wink:

2 Likes

Så klart, men da trekker jeg alles rabatt fra kortet ditt :joy:

1 Like

:smiley: