Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bikefinder Ny Emisjon

Bra det er travelt men føler det er litt tullete svar alikevell. Koster maks en time å skrive en oppsummering. Trenger ikke være fancy, trenger ikke være gjennomarbeidet av pr folk.

1 Like

Enig, det var derfor jeg spurte og. Men hvis de skal gi ut noe så bør det og være skikkelig, og hvis de ikke har laget noe til andre heller så tar det jo mer tid. Men håper det blir en god oppdaering over nyttår. Kjempe spennde selskap og mange muligheter. :slight_smile:

Ny emisjon, så får vi se om det kommer en børsnotering samtidig…

Ja det kom endelig en oppdatering.
Likte veldig godt det de skriver med større leverandører. Tenk hvor lite som skal til for og kunne ta av. Hvis en av de store leverandører bestiller så vil jo det kunne doble salget rimelig fort. Ser og at de klarer og øke omsettning. vi får håpe at UK og Skandinavia vil komme til og bære frukter i år.
En ny emisjon på 15-20 mill kanskje så vil de ha nokk penger til 2023 og da kan vi vel egynne og snakke om notering på børs. Det vil vel og verdsette selskapet til over 100 mill.(+emisjon)

Liker denne linjen godt:
Going into 2022 with a sales funnel four times the size of last years, we expect that H1 2022 sales will break even more records for BikeFinder

Da er det ny emisjon i Bikefinder
Meget spennende selskap. Skal få lagt opp alt over helgen.
Men som sagt god vekst. Nå er det Tyskland Spania og usa launch.:+1:t2:

Kun 10mill ca 10% avvselskaps verdi og 420kr pr aksje. Løp og kjøp…

Minstetegning? Hvor kan man evt tegne seg?

2 Likes

Hei. Jeg har snakket med CEO og det er i utgangspunktet for eksisterende investorer men alt lar seg gjøre hvis en vil.Du må sende mail til :[email protected] så vil du få all informasjon om dette er intresant. Og Normalt er det ikke store summer (en skal hente kun 10 mill nok så det er ikke snakk om store minste beløp men verd og spør)

Som sagt så har jeg vært med noen år og syntes dette bare blir mer og mer spennende.
Salget har gått som forventet (det har vært litt begrensinger på ekspansjon) pgr covid men nå er det full gang. Som sagt fått kontraken både i UK og Tyskland og nå står USA for tur.
Det kommer og med en ny og enda bedre versjon av Bikefinder som er tilpasset alle el sykler og kan kobles til batteriet direkte.

Det gjør at kontrakter med større selskaper er veldig mulig.

Men vekst i subscriptions har virkelig begynt og skje og inntektene er godt på vei opp over.
Det beste er jo at de ikke har kommet i gang for fult i sommer sesongen i flere av de store markedene, men det kommer nå.

Siste oversikt er jo bare estimater, men det viser enorme muligheter frem over. I dag er verdsetting kun 120 mill og klarer vi i nærheten av målet på 111 mill i omsetting vil dette kunne bli en meget spennende reise. (om noen år)



1 Like

Jeg sendte en e-post til den adressen du skrev her… men har ikke fått noe svar enda på 3 dager. Sikker på at den er riktig? :blush:

Ja det er det:
[email protected]

Det er jo en emisjon til eksisterende aksjonærer så det kan være den er fulltegnet allerede . Forrige gang ble alt ekstra kjøpt av større investorer så skal ikke se bort fra at de sier det samme nå.

Det er jo kun 10 mill, vil du bli stor investor bør en ringe :joy:

Jeg skal poste om jeg får noe hint om lav tegning eller noe.

1 Like

Om du forstår tysk.
Antar info tir tyske markedet om Bikefinder og forsikrings selskapet + utrullingen de har der.

Det blir nesten 10 dobling av markedet. Fra Skandinavia til nå og få England , Tyskland og Spania.

Så kommer usa i høst og Australia etter det. Omsettning i Scandinavian i 2021 på 11 mil mål 100 mil med alle nye land i 2022 :+1:t2: (Klarer de halvparten er jeg fornøyd og 120 mil i 2023 (samme som hele selskapet er verdsatt til i dag etter emisjon) :grin:

Kan vedde mye på at de målene der ikke blir nådd :joy:

Nja jeg er enig på 110 mill men alt i alt så er selskapet fornuftig priset pr nå.
At de kan 2/3 doble omsetning i år med så mye større markedet er ikke umulig og verdsetting i dag på kun 110 mill og omsettning på 11 mill med kun Skandinavia, så er det enorme muligheter for vekst.

Jeg mener det er spennende case enda.

Ingen nyheter om hvordan emisjonen gikk?

Hei, Jeg fikk beskjed om at den var fullført og folk ville ha mer aksjer en tilgjegelig. Men har ikke sett noe mer etter det.
Håper de har det travelt med og selge… Emisjons kurs var jo godt over første emisjonene jeg var med på og vi fikk jo fradrag på skatten med 22% så inkl det snakker vi nokk dobbling siden start og det er jo nå det begynner og bli virkelig spennede.

Emisjon i boks og nå klar for USA.

Emisjonen verdsetter selskapet til 130 millioner kroner etter penger. Det er en økning på 43 prosent siden forrige emisjon i fjor sommer. Også da fikk selskapet inn mer penger enn hva ledelsen ba om; 12 millioner kroner mot ønskede ti.

1 Like

Noen som var på presentasjonen på mandag som var og som kan gjengi hva status er?