Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bioextrax (BIOEX) 🇸🇪

Likte godt denne uttalelsen:

samt expansion av organisationen för att kunna möta den tilltagande efterfrågan på vår teknologi och produkter.

Kanskje det kommer noe krutt om et par uker

Konvertering från interimsaktier till ordinarie aktier förväntas ske den 28 juni 2022 och ordinarie aktier förväntas vara synliga på varje tecknares konto omkring den 5 juli 2022.

4 Likes

Fra Discord’n

Från BioInnovations konferens 9:e juni

2 Likes

Canada forbyr engangsprodukter i plast.

4 Likes

Denne jobber seg fint nedover. Kan den plukkes på 22 blank?

Blir rekyl her på ett eller anna tidspunkt. Trader er vel også glad i denne

India innfører forbud mot 19 engangsprodukter av plast som kopper, sugerør og bomullspinner.

4 Likes

4 Likes

Er det ikke på tide med en oppdatering fra bolaget angående FCB :man_shrugging::thinking:

Kommer vel på Q2, hvis de kjører en Q&A bør det komme noe iallefall.

FCB har slitt med å få til sin “Series A Funding”. Det var lenge “radio silence” og antallet ansatte sank på linkedin. Det virker som at man nå får kapital på laget til å gå videre.

De har nok ikke sagt opp folk det er nok arbeidstagers marked der borte og mange som ikke vil jobbe for opsjoner men heller vanlig lønn. Har inntrykk av at mange oppstartsselskaper over there lønner med opsjoner som en vesentlig del av lønna på en helt annen måte enn det som er vanlig i andre land.

Oppsummert har jeg vært for optimistisk til FCB og så mørkt på det en liten stund men synes nå det ser ok ut spesielt mtp bioextrax aksjekurs som må betegnes å være lav.

4 Likes

Ja vi er vel der vi var før avtalen med fcb kom. Noe som er smått utrolig. Når det er sagt så var det såpass langt frem med inntjening fra fcb, så har personlig ikke fulgt d så mye tettere enn hva bioex uttaler selv. Men det hørest kanskje ut som det er litt mer som skjer mot neste år.

Mangler bare en avtale med inntjening i «nær» fremtid så skal det ikke mye til for å forsvare en mye høyere markedsverdi per idag.

5 Likes

Hvilke avtaler har du forhåpning om? Innenfor kalenderåret 2022?

Det er ikke informasjon nok til markedet til å vite om noen avtaler nærmer seg eller ikke utover at man forventer avtaler i nærmeste fremtid.

Det er jo som @Teiner sier lite informasjon å basere det på. Tidligere gikk mange utifra ca 12mnd fra utværderingsavtale inngått. Men etter det ble såpass mange utværderingsavtaler, og utrykk for press på administrasjon/staben i Bioex så ser det ut som det tar mye lengre tid enn før.

Men mange er kanskje enig i at noen de top 10 kjemiforetakene, eller kosmetikk evt er litt på overtid? Det kan som sagt dukke opp avtale når som helst. Gleder meg til q rapport i august. Kanskje det lettes mer på sløret, om det ikke har kommet noe til da.

1 Like

Blir overrasket om det ikke kommer noe ila året… men hvem vet, er nok ikke bare bare å forhandle frem en 25 års kontrakt i disse mørke tider…

Fra Discord, nytt prosjekt FCB deltar i

Positivt at de har blitt valgt som en av 8 ut av nesten 100 søkere

3 Likes

Ikke akkurat pent teknisk, men jeg kjøpte mer i dag fordi om :see_no_evil:

2 Likes

Nei noen litt større som har kastet korta litt de siste dagene. Om det er tvangssalg stoploss eller hva d er vet jeg ikke, men 20kr var tydeligvis en barriere for enkelte.

2 Likes

Har også kjøpt over flere dager siste uke, så i dag når den smslt under 20kr, hadde jeg 0 på konto… Følte meg dobbelt ranet :sweat_smile::joy: