Hva tenker du? Øker dette potensialet ytterligere?
Produsere proteiner av sukker høres forlokkende ut hvis man skal gå vekk fra dyrehold(utopi, men miljø, helse og dyrevelferd er i støtet)
Hva tenker du? Øker dette potensialet ytterligere?
Produsere proteiner av sukker høres forlokkende ut hvis man skal gå vekk fra dyrehold(utopi, men miljø, helse og dyrevelferd er i støtet)
Det er vel først og fremst det å kunne produsere plast som er hovedproduktet
" Den stora fördelen med den patentsökta processen är att det krävs en mindre mängd socker, i förhållande till konkurrerande metoder, för att producera ett kg PHA. Detta innebär enligt Bioextrax att den patentsökta processen ger en signifikant billigare produktionskostnad."
At man i tillegg kan nyttiggjøre seg proteinet er med på å senke produktprisen på bioplasten og dermed gjøre den konkurransedyktig mot fossil plast .
Legger inn en presentasjon fra nylig US børsnoteterte Danimer Scientific, som er en produsent av bioplast
Litt presse
Passet bra med denne nyheten nå. Tegningsperioden går til 15. januar og aksjene vil sikkert tildeles rett etter det.
Er det litt frykten for disse aksjene som kommer 15 jan som gjør at man kanskje ikke så det nyhetsrykket idag?
Ja jeg tipper det. Hvor reell denne frykten er vet vi om et par uker.
Synes hele frykten høres irrasjonell ut, men jeg kan for lite om dette til å være sikker på meg selv.
Tror de som var med i emisjonen er mer langsiktige enn de som har kjøpt tegningsrettene underveis. Så spørs det hvor mange av dem som sitter hos opprinnelig eier?
Jeg ser jo kompleksiteten i dette. Plutselig er det ingen som ønsker TR, og så krasjer prisen på de. I teorien skal jo da aksjekursen følge etter av ren sjalusi?
Tror vi kan plukke aksjer ned rundt 70 og kanskje under om et par uker, hvis de ikke teppebomber oss med meldinger da.
Siste dag for handel i tegningsopsjonen var i dag
Edit
Stemmer det sjog. 13 Jan er siste handelsdag. Gikk litt fort i svingene
Er du sikker? Dette sto i meldingen i dag:
“Sista dag för handel med teckningsoptioner serie TO1: 13 januari 2021.”
Hvem er det egentlig som har tegningsopsjoner i serie TO1?
De som tegnet i emisjonen sist vår.
Litt internasjonal presse
edit: Jeg trodde jeg var på TO’en, men det var jeg ikke…
Fornybar…
Kjøpt deg inn igjen i BIOEX? Eller andre norske som kjøpet…
Nei, chiller til etter TO’ene er avgjort siden jeg ikke kan så mye om det.
Fått med deg denne…