Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biofish Holding - Småprat

BioFish – Primary insiders purchase of shares

BioFish – Primary insiders purchase of shares - Awilco

BioFish – Primary insiders purchase of shares

BioFish – Primary insiders purchase of shares

BIOFISH HOLDING AS: UPDATE ON CONTEMPLATED PRIVATE PLACEMENT AND FINANCING PROCESS

BIOFISH HOLDING AS: CONTEMPLATED PRIVATE PLACEMENT

1 Like

BIOFISH HOLDING AS: PRIVATE PLACEMENT SUCCESSFULLY COMPLETED

1 Like

Traderen/@selaco /Svend Egil Larsen er blant “hjørnesteinsinvestorene” i emisjonen, så her blir det nok “haussing” på neste episode av podcasten Aksjesladder…
Men Svend har nok allerede solgt når jeg tenker meg om…

En liten rant, ikke spesifikt til denne aksjen, men med hensyn til artikkelen; får litt samme følelsen som jeg får når jeg en sjelden gang ser eliteseriefotball; man skulle tro nivået var høyt fordi, i fotballens tilfelle, så spiser, sover og trener de fotball. De får betalt for å gjøre dette. Men nivået er ofte latterlig dårlig sammenlignet med f.eks Premiere League.

Disse analytikerne spiser, sover og jobber daglig med aksjer og investeringer. Men gang, på gang ser man de bomme grovt på sine estimater og kursmål. Hvorfor er det slik? Hvordan kan man bomme så grovt? En kjøpsanbefaling på 27 kr når de kjører emi på 1 kr 1.5 år senere!? Og i August i fjor kuttet samme person kursmålet fra 27 til 21 kr, men gjentok kjøp.

Hva skal man si? Annet enn at dress og slips og en BA eller MA i økonomi gjør deg like lite til Warren Buffet som at jeg blir en god fotballspiller av å ta på meg en fotballdrakt.

4 Likes

Ser jo ut som emi aksjene på en krone var en god investering…når kommer du ut for salg?

Financial calendar

BIOFISH HOLDING AS: Notice of extraordinary general meeting

BioFish - Minutes from extraordinary general meeting

BIOFISH HOLDING AS: New share capital registered

BIOFISH HOLDING AS: Summons to extraordinary general meeting

BIOFISH HOLDING AS: Launch of Subsequent Offering

BIOFISH HOLDING AS: New contract

BIOFISH HOLDING AS: Minutes from extraordinary general meeting

BIOFISH HOLDING AS: Successful fish delivery of Atlantic Salmon biomass