Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bionor Holding (BIONOR-unotert)

Lager egen tråd for Bionor, ser det er flere som diskutere denne og det er bedre å sammle dette i egen tråd enn i en felles biotek tråd.

9 Likes

Kanskje noen kunne tatt jobben med å flytte bionor “stuff” over fra andre tråden, dersom det finnes noe med kvaliteter u.

Ellers blir det jo spennende å se hva Dei neste dagene vil gi, antar det rett etter stengetid idag starter en bookboulding

Fersk aksjonæroversikt 15.08.16

http://www.bionorpharma.com/en/Investors/20_largest_shareholders/

1 Like

Om så bionor kun skulle klare å hente kapital som sikrer drift frem ett halvt år, så skjer det uten at vi får delta og det blir ingen rep emisjon som eg forstår?
Det interessante er jo hvilken progresjon selskapet oppnår frem til neste emisjon, hvor er vi og hvem vil iløpet av tiden være interessert I å ta over forskningen til bionor og ta den videre til neste nivå.
Bionor kunne for dager siden handles for tidenes laveste kurser, eg tror ikke Ola nordmann får den muligheten igjen

Bionor skal ha penger langt ut i 2017, slik jeg forstår det er denne emmisjonen for å kunne fullføre fase 3 studien.

Det kom jo også endel forskningsmidler fra EU og Norge ( 15mill ish) og jeg tror man forventer tilsvarende midler i 2017.

Noen som har et solid grep på hvordan selskaper ligger an og hvor veien går nå?

Men hva skjedde med å utføre fase 2 på ny da? Var det så unødvendig at de bare kutter det ut nå?

Litt usiker på hvilken studie dette var , men de har kjørt mange studier hvor hovedformålet er å sjekke ulike andre legemiddler i kombinasjon med sitt eget legemiddel. En av grunnene til at de nå kutter kapitalkravet er at det blir færre studier, og dette kan være en av dem, men jeg fant ingen umiddelbar informasjon om det på hjemmesiden dems.

Edit tror det er denne det er snakk om da det alt er kjørt fase 1 og fase 2. ( forskjellen på 2 og 3 er i hovedsak mengden mennesker som deltar).

Based on the successful completion of the REDUC trial, Bionor is currently planning a multicenter placebo-controlled proof of concept Phase II clinical trial as part of the company’s strategy to significantly contribute to a possible functional cure of HIV infection (BIOSKILL – Bionor Shock and Kill) which may lead to a major value inflection point and partnering opportunities. Bionor currently retains full ownership rights of Vacc-4x.

1 Like

Noen som har artikkelen ifra finansavisen lørdag?

`

8 Likes

Glimrende :slight_smile:

1 Like

Eg synest det er viktig, og riktig, av den nye ledelsen å gå ut å påpeke at tidligere sløsing av selskapets midler, ikke er forenlig med sånn som den nye ledelsen vil ha det.
Det er nok en nødvendighet av ledelsen å påpeke dette, så får vi se om markedet tror på at det skal brukes mindre peng på fine lokaler, og mer til der det skal gå.
Selv om siste halvårs utvikling i bionor ikke er en ønskesituasjon, så var det nok en nødvendighet.
Ett skritt tilbake, men hvor mangen skritt blir det fremover ?

Det kan vel være en god grunn til at Solomonsen måtte gå? Dvs stors sløsing av penger.

Ja det har vert liten tvil om at det har vert stor uenighet om hvilket retning man skal trekke trådene i, Solomon ble tatt imot som en helt for ett år siden, nå er hele Solomon kapittelet en stor mørk strek i regningen, selskapet har ikke kommet videre, men mye penger borte på tiden han har vert der. Ikke sikkertat det bare Solomon sin feil, men det er sånn dette kapittelet hjerteslag skrives.
Eg støtter Høiye fullt ut, så får vi med tiden hvor dette ender.
Håper først og fremst at dei trengende snart kan få vaksinen sin.

1 Like

Tok litt her da og planlegger å glemme dem. Blir sprøtt mye penger hvis suksess.

Kan være litt skummelt om ikke emisjonen går inn men tror det er vanskelig å ikke klare å få minst 20m når denne investorgruppen øker eierandel post emisjon til 10p og styret tar 10p av emisjonen.

3 Likes

Bare viktig å Vær klar over den høye risikoen som bionor er, selv tenker eg mest på hva som skjer den dagen det løsner

4 Likes

Det er ikke helt riktig, de har fullført studier og kommet videre i forskningen sin. Men kostnaden har nok vært veldig høy.

1 Like

Godt å vite at staten dekker 27% av tapet!

1 Like

Eg har ikke store penger i bionor, men kanskje blir Dei store en dag Dei kronene eg har der

Liker bedre når Eso kjøper, enn salgene

Forventer nesten en oppdatering på emisjonen før åpning åpning imorgen, må da kunne ha noe nå etterhvert.
Håpet mitt er litt at en større aktør kommer inn og tar en stor del, for å være over lang tid eller til selskapet verdifall oppnår " milestone"

2 Likes