Ville solgt bionor på 0.40 hvis den åpner så høyt, det er en voldsom stigning hvis du regner bort rettene.
BIONOR PHARMA
Bionor Pharma - Shares will trade exclusive of the right to receive subscription rights in the rights issue from today (GlobeNewswire)
2016-09-12 07:00
BIONOR PHARMA ASA
Spørsmålet nå, er hvor man skal prøve å fange den for en trade, tror neppe den skal under 30, vertfall ikke med det første, men kanskje greit å “stay away” til man ser hvor den stabiliserer seg
0.20 kanskje?
De 525 mill aksjene fra den private emisjonen kommer i salg 19. september. Korrekt? I så fall er det vel smart å se det an.
Tror du det ? tja, kanskje…tror eg holder meg borte første dagene å ser ann litt
Fin dag for dere i Bionor i dag
Lurt å selge nå? Eller går den til himmels? rt 41 nå!
Jeg ville solgt rundt 0.40 tror det er mange som ikke forstår hvordan tr fungerer og kjøper “billig” i dag.
Egentlig veldig lite smart å kjøpe i dag, fordi man på fredagen fikk aksjen langt billigere trass ett kraftig fall i dag.
Hva er dato for reparasjonsemisjonen?
Idag selges den jo uten TR: Så den er opp ganske mye kontra fredag, selv om det ser ut som den er ned.
dei som kjøpte på fredag har snart dobblet pengene sine, gitt at emisjonsrettene benyttes
Ja, det er jo helt vilt! Lurte på å gå inn med 100k aksjer på 40-tallet her tidligere, det gjorde jeg da ikke…
PÅ fredag ville det gitt deg 150k TR, idag får du ikke de TRene.
Ingen fare, kjøper ingenting i dag
Tror også det er dette som skjer og proffe tradere som vet å utnytte situasjonen.
I dag er det omsatt 7 mill askjer og kursen er nå 45 øre. .Når det om en uke frigjøres 525 mill .aksjer kjøpt til en verdi av 10 øre skal det bli interessant å se hvor kursen legger seg.
Og noen uker senere kommer det 525mill aksjer til…
Vurderer å kjøpe noen TR når de kommer på børs hvis prisen blir lav nok(et par øre).
Vurderer nå å dumpe hele bionor beholdningen, TRene får jeg jo uansett og kursen nå er litt latterlig.