Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bionor Holding (BIONOR-unotert)

Noen som vet hvilken dato de nye aksjene blir registrert?

It is expected that the Offer Shares will be issued and delivered to the VPS accounts of the subscribers to whom they are allocated on or about 12 October 2016. The Offer Shares allocated in the Rights Issue are expected to be traded on Oslo Børs from and including 13 October 2016.

2 Likes

Bionor bunnet 0,22 i dag og har nettopp vært innom 0,27. Kan se ut som det lønte seg å gå inn i emisjonen, jeg fikk et snitt på 0,21 inkl. overtegning. Så får vi se hvor Spetalen-effekten og ledelsen tar oss etter hvert.

2 Likes

Har dere en idé om hva driften kommer til å bestå av framover? Hva er planen her?

1 Like

Ingen vet men forventninger om planer er nok til å øke verdien. Bra at Funcom øker, men jeg flyttet halvparten av Funcom over i emisjonen på Bionor. Avkastning er 50% nå, men aksjene kommer ikke før i neste uke.

1 Like

Eg er glad eg ikke løp etter denne idag, for mangen ulver i aksjen, hvem selger idag da tror dere ?
Er vel en av dei som alle var fornøyd med at kjøpte, som lemper ut

1 Like

Blir jo blodbad her når emisjonsaksjene kommer regner jeg med.

1 Like

Regner med det, har en også en sterk følelse av at spettet ikke skal drive med forskning.
Spennende å se hva bionor blir

3 Likes

Har vært litt fraværende nett i dag, men ser jeg har fått aksjene mine på konto. Noen som vet når hvilket tidspunkt de kom i dag? Hva tenker dere nå, blir det gevinstsikring og straka vegen nedover tru? Blir også spennende å se om fremtidsplanene til Bionor endrer seg fremover. Mye usikkerhet her føler jeg. Jeg er uansett long i aksjen pga. tanken om: “tenk hvis en dag…”

De kom i ettermiddag, imorgen skal være første handelsdag.

Vet mange som har lagt inn kjøpsposter i leiet 17-.20øre i håp om at det blir massedump.

Angående hva som skjer med bionor så har fryktelig mange av de som jobbet med vaksinen sluttet… Så de skal vistnok gjøre noe nytt ;9

2 Likes

Ang de som har sluttet :
“In connection with the negotiations of the Subscription and Guarantee Agreement the Guarantors required certain changes to be agreed with regard to the Company’s employees and foreign offices. Former Senior Vice President Chief Strategy and Business Officer, Kamilla Rolsted, agreed with the Company that her employment would discontinue from and including 1 September 2016. Former Senior Vice President General Counsel and Chief Patent Officer, Barbara Ruskin, agreed with the Company that her employment would discontinue from and including 1 September 2016, from which date she would continue to provide services to the Company on a part-time consultancy basis. Former Vice President for Investor Relations and Communications, Jørgen Fischer Ravn, agreed with the Company that his employment would discontinue from and including 1 September 2016. CFO Jens Krøis agreed with the Company that his employment would discontinue from and including 1 September 2016, from which date he will continue to provide services to the Company on a consultancy basis.”

Vi kan anta at HIV vaksine ikke er kjerneområdet til Bionor fremover.

2 Likes

Bionor endte på 0.2. Er det nå man skal ta en liten posisjon?

De fleste som tegnet seg i emisjonen har en totalkost på 0.10 + tegningsrett og da har de betalt 0.22 per aksje. Jeg har ikke satt meg fundamentalt inn i caset.

2 Likes

Normalt sett blir det mange aksjer til salgs når de som deltok mottar aksjene sine.

1 Like

Det store spørsmålet rundt caset nå, er egentlig : hva er caset nå ?

4 Likes

Hvis ingen storfisker selger mer er det håp for å gå opp igjen i morgen. Jeg kunne med fordel droppet hele emisjonen :slight_smile:

Flaggemelding Bionor Pharma ASA

Datum AS har i dag den 12. oktober 2016 solgt 47 417
521 aksjer i Bionor Pharma ASA. Datum AS vil etter
salget besitte til sammen 24 073 449 aksjer i Bionor
Pharma ASA som utgjør 1,74 % av totalt registrerte
utestående aksjer i selskapet.

1 Like

Folk fikk tegnet 18% ekstra så regnestykke blr reflektere det

Det blir et selskap som skal selge Tran… Bionor tran. Mye penger i tran.

2 Likes

Gøy at det er litt aktivitet i Bionor-tråden igjen :slight_smile: Jeg er veldig spent på hvor lang tid det tar før vi får litt informasjon om det operative i Bionor! Hva skjer fremover og i hvilken retning ønsker de å ta selskapet.

Eg tror på salg av Evt verdier, før bionor brukes til å få hæhre på børs og etterhvert bli en kjempe innen bygg og anlegg

1 Like

Noen som har noe erfaringer fra, vært i et selskap som bytter helt fokus? (hvis det blir tilfellet)