Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Er Vaccibody på børs?

Unotert, men kan handles hos Arctic, ABG, DNB bla.

Det som flest syns å snakke om av SITC i dag:

Aksjen opp over 200% akkurat nå!

Sammendrag: Viser effekt som monoterapi i pasienter som er refractory for PD-(L)1 antistoff.

CR i andrelinje?

265% nå. Det er vel fase 1. mcap 2,2 milliarder usd.
1cr og 1 pr.
Hvordan er dette sammenlignet med Oncos?
Må si jeg gleder meg til trvx skal opp på scenen der.

2 Likes

3 posts were merged into an existing topic: Genmab

Det som uansett er helt sikkert er at Targovax er totalt misforstått og undervurdert.

Det å gjøre CPI non-responders til responders byr på en enorm value proposition for BP. Dette momentet har gått helt i glemmeboken her i bakgården på OB.

Og på suboptimal Oncos dosering så viste det at konseptet fungerer, Oncos gjør CPI non-responders til responders. Dette mener jeg at markedet på ingen måte har anerkjent enda.

5 Likes

Ja, de kom jo også inn i studien med forverring av kreft. Ble snudd på lav Oncos-dosering. Resultater hvor de dosererer på lik linje med andre virus blir fryktelig spennende og ventetiden er ikke veldig langt unna nå :slight_smile:

3 Likes

Her er en interessant tråd på Twitter fra et FDA foredrag om prosess for godkjennelse og spesielt Accelerated Approvals.

3 Likes

Usikker på om dette hører til her i Biotekaksjer men :

https://hyamedix.com/

Kommer konkurrenter fra Kina inn i Biotech også? Er det vanlig med samarbeid med disse? Noe potensiale her/risikoer for de norske?

https://www.chi-med.com/innovation-platform/our-pipeline/

Potensiale

Er det interesse for en ny “for lekfolk”-tråd for et annet selskap enn PCI Biotech?

16 Likes

Alltid!

@Martins

3 Likes

Noen tanker om hvilket selskap det er mest interesse for? :slight_smile:

1 Like

Har du en fantastisk evne til å sette deg inn i og forstå forskjellige selskaper, eller jobber du med dette?

1 Like

Kan jo starte en poll? Ellers så blir det vel personlige preferanser ettersom hva man er investert i. Da kunne jeg tenkt meg Nano eller Targovax :slight_smile:

1 Like