Er Vaccibody på børs?
Unotert, men kan handles hos Arctic, ABG, DNB bla.
Det som flest syns å snakke om av SITC i dag:
Aksjen opp over 200% akkurat nå!
Sammendrag: Viser effekt som monoterapi i pasienter som er refractory for PD-(L)1 antistoff.
CR i andrelinje?
265% nå. Det er vel fase 1. mcap 2,2 milliarder usd.
1cr og 1 pr.
Hvordan er dette sammenlignet med Oncos?
Må si jeg gleder meg til trvx skal opp på scenen der.
Det som uansett er helt sikkert er at Targovax er totalt misforstått og undervurdert.
Det å gjøre CPI non-responders til responders byr på en enorm value proposition for BP. Dette momentet har gått helt i glemmeboken her i bakgården på OB.
Og på suboptimal Oncos dosering så viste det at konseptet fungerer, Oncos gjør CPI non-responders til responders. Dette mener jeg at markedet på ingen måte har anerkjent enda.
Ja, de kom jo også inn i studien med forverring av kreft. Ble snudd på lav Oncos-dosering. Resultater hvor de dosererer på lik linje med andre virus blir fryktelig spennende og ventetiden er ikke veldig langt unna nå
Her er en interessant tråd på Twitter fra et FDA foredrag om prosess for godkjennelse og spesielt Accelerated Approvals.
Kommer konkurrenter fra Kina inn i Biotech også? Er det vanlig med samarbeid med disse? Noe potensiale her/risikoer for de norske?
Er det interesse for en ny “for lekfolk”-tråd for et annet selskap enn PCI Biotech?
Alltid!
Noen tanker om hvilket selskap det er mest interesse for?
Har du en fantastisk evne til å sette deg inn i og forstå forskjellige selskaper, eller jobber du med dette?
Kan jo starte en poll? Ellers så blir det vel personlige preferanser ettersom hva man er investert i. Da kunne jeg tenkt meg Nano eller Targovax