Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Deling av innhold bak betalingsmur blir brudd av regler for åndsverk så det blir moderert.

4 Likes

Står omtalt i Finansavisen lørdag. Er faksimile også brudd av regler for åndsverk?

2 Likes

Utsnitt innenfor rimelighetens grenser er nok mer i gråsone, der kan @pdx få gi sin input på hvor han er komfortabel.

Men artikler i sin helhet går ikke.

Edit:

Indeksen stormer på,er på vei mot 3y high

5 Likes

Advokatene til avisene ser dessverre bare i svart/hvitt, så del helst kun det dere har tillatelse til å dele i forumet :smile:

3 Likes

Gått vanvittig sterkt i en uke nå, så var vel gjerne på tid med et hvileskjær

Omsatt over 114 millioner allerede i god tid før lunsj!

3 Likes
2 Likes

Årets beste aksje for min del så langt i år. Må nok kjøpes via megler da den er unotert/OTC

Er ikke mer en man får postet så kommer neste rykk :sweat_smile:

image

Er vel slik med den type selskaper i disse tidene som kan inkludere “covid-19” i arbeide sitt :sweat_smile:

1 Like

Siste kommentarer til BergenBio fra Trinity Delta 05. mai. De skal komme med ny verdsetting av selskapet så raskt de kan:

3 Likes

Corline biomedical presentasjon 27.05. Top-line data om 2-4 uker.

https://www.redeye.se/video/event-presentation/786926/corline-biomedical-ceo-henrik-nittmar-presents-at-orphan-drugs-may-27

1 Like

Syner du? :slight_smile:

Inne fra 14. Syner.

1 Like

Okok :slight_smile: Har en liten posisjon, funket jo fint å rygge deg forrige gang i Hamlet :slight_smile: :crossed_fingers:
(Og jeg er fornøyd om 1 av 2 går bra) :stuck_out_tongue:

Må ikke rygge, da lærer du jo ingenting.

Vi var helt oppe under 13 milliarder i total market cap den 25.05

1 Like

Fullt klar over det :slight_smile: Det er bare en minipos. Jeg tørr ikke å ha en stor posisjon over slike data uansett, ser det mest som en lottokupong.

You have much to learn my young Jedi

3 Likes
3 Likes

“The future of cancer immunotherapy: microenvironment-targeting combinations”

https://www.nature.com/articles/s41422-020-0337-2

1 Like
1 Like

Et selskap jeg har vært investert i over noen år - CombiGene, ser ut til å ha fått vind i seilene for tiden. CombiGene utvikler genterapi behandling for blant annet Epilepsi, samt også helt i start stadiet på en sykdom som heter lipodystrofi. Genterapien for epilepsi som er kommet lengts på har de hentet inn finansiering for nylig, og i følge analyser så mener de pengene skal få de frem til klinisk fase som regnes med å kunne komme til i løpet av 2 år.

Mcap etter gårsdagens børs var på 125 msek. Nedenfor er et skjermbilde om hva de mener er realistisk markedspotensialet i forhold til pris og pasienter. De har forklart også at det er betydelig oppside muligheter på senere tidspunk da om terapien fungerer svært bra og sikkert klinisk så er det ikke noe i veien med å gå videre også å behandle pasienter som ikke er legemiddel resistent. Globalt er det 50 millioner personer som har epilepsi.

Hadde vært veldig moro om flere hadde hatt lyst til å kikke på selskapet og gjerne komme med kritiske synspunkter her. Jeg tenker selv personlig at det her er veldig stor oppside for de som er tålmodige og villig til å vente til de havner i klinikken.

6 Likes