Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Lenge siden jeg har shortet og enda lengre siden jeg har truffet, men nå satt den! +50% 7.5x
:slight_smile:
Men lukke før natta eller ikke, hmmm…

1 Like

Vel han gå begge veier… men jeg har trua på han går opp med litt konsilidering der han er nå… Jeg rakk ikke shorten meg selv… ville ta den på 1200 ish… var i long fra 9400 ish…

1 Like

Synes ikke dette ser bra ut. Rejection på fallende trendlinje. Mulig ny test av forrige støttenivå ila. dagen. Kan bli stygt om denne ikke holder. Jeg avventer til vi får bekreftelse ene eller andre veien.

1 Like

disse nivåene burde ha noe demand

Tror du man kan argumentere for en OHS på noen ukers sikt?

Eller en dobbel bunn…

Skuldrene er speilvendt?

Tror ikke vi skal så langt ned, før dette snur opp igjen.

@sparkonge - speilvendt?

@Defender - kan jo også argumentere for dobbel-topp som dobbel bunn.
Tror også det støttenivået du antyder holder, men om det ikke gjør det… God have mercy on us all.

Ett steg nærmere at folk som ble rammet av Mt.Gox kanskje får tilbake litt av pengene sine. Har blitt solgt unna Bitcoin og Bcash for $400 mill, men forsatt verdier for $1.9 b som kanskje skal ut på markedet.

1 Like

Er det binance hack som drar ned nå?

Takk gud for at USDT traden hadde gått gjennom. Satte den på før jeg gikk fra jobb… :smile:

Fikk solgt BTC på $10550.

Mulig fallet kan ha noe med dette å gjøre: https://www.trustnodes.com/2018/03/07/mt-gox-trustee-sold-half-billion-dollars-worth-bitcoin-bitcoin-cash

Binance hack?

Mange brukere som melder at de har mistet alle alts. mistanke om at noen har fått tak på noen api nøkler til forskjellige kontoer.

Det stemmer. Spres på reddit og twitter. Heldgivis har jeg ikke penger på Binance.
Når jeg tenker meg om vil jeg flytte over det jeg har på Huobi over til Gdax men kjøpe noe nå for å flytte er lite aktuelt… Jaiks! :smile:

Jeg har kun 1 altcoin på Binance med verdi på 1200 dollar. Er ikke berørt av dette. Deposit er forøvrig stengt.

Nærmer seg neste støttenivå rundt $9300-ish. Får se om den holder ut kvelden.

1 Like

jeg har alle mine coins på biance monero og neo

I følge denne artikkelen har de solgt unna siden september.

Droppet sinnsykt kjapt forbi 10,200… 9500-9200 neste stop ?