Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Til gjengjeld er nr 5 hinderet fra helvete!

Hvordan lager du trendene dine forresten, skilt i midten med farge?

Det er regression trend verktøyet, føler ofte det er mer troverdig å bruke det på charts jeg deler heller enn trendkanaler jeg tegner opp helt selv.

2 Likes

Interessant verktøy! Men bør supplere med eksakte linjer om man driver aktiv trading, eller hva er din erfaring med det?

Det kjedelige svaret “it depends” :slight_smile:

Kult at teknologien blir tatt ibruk, men var det Orwellion coin markedet ønsket seg?
Dette er grunnen til at jeg er skeptisk til btc da regjeringer ikke klarer å holde fingrene fra lommene til folket. Tror forøvrig vi kan se en Bretton Woods V2 i en periode om fiat går til hælvette:)
image

Driver stadig og pirker i 10.000 gitt

Edit:

1 Like

Feil chart? :smiley:

LOL! Nå fikk jeg alvorlig angst for hva slags gdpr krise jeg hadde klart å lime inn :smiley:

LOL :smiley: Bitcoin ser spennende ut. Tror den bare trenger litt tid så kommer den kraftig. Mulig vi skal ned å konsolidere litt til først, men synes det er rart at det ikke har skjedd allerede.

1 Like

De aller fleste hadde vel som basecase at det skulle komme en solid sell the news etter halving og så liftoff om 6-9 måneder.

Men ingen hadde trodd 100 millioner amerikanere skulle få 1200$ rett i lomma

Mye av disse er vel investert i Hertz og lignende :sweat_smile: jaja de får bare trykke nye penger når kontoen er skrapet…

3 Likes

Nå har godeste mark begynt å kjøpe bitcoin

En luring som man ikke skal undervurdere.

Nå skjer det søren meg.

Bitcoin oppfører seg ikke helt som gull ennå. Litt for stor korrelasjon med aksjekursene.

1 Like

Det har alikevel vært en bedre investering så langt i år kontra gull og aksjer. Eller om du går 5- 10 år tilbake :slightly_smiling_face:

2 Likes

Jeg fikk kjøpt mens den var ned 6%+, nice!

Kommer bare til å fortsette å akkumulere BTC helt til jeg anser at caset er broken.

2 Likes

Kjøpte mine første BTC idag via MiraiEx. Ønsk meg velkommen.

10 Likes

Velkommen til galskapen!.

1 Like

Det samme gjelder gull :joy: - oppførte seg i hvert fall ikke som gull ved likviditetskrisen i mars…

1 Like

Det er grunnen til å ikke bare sitte på gull eller bitcoin, men krydre med bear (og evt vix)

2 Likes