Til gjengjeld er nr 5 hinderet fra helvete!
Hvordan lager du trendene dine forresten, skilt i midten med farge?
Til gjengjeld er nr 5 hinderet fra helvete!
Hvordan lager du trendene dine forresten, skilt i midten med farge?
Det er regression trend verktøyet, føler ofte det er mer troverdig å bruke det på charts jeg deler heller enn trendkanaler jeg tegner opp helt selv.
Interessant verktøy! Men bør supplere med eksakte linjer om man driver aktiv trading, eller hva er din erfaring med det?
Det kjedelige svaret “it depends”
Kult at teknologien blir tatt ibruk, men var det Orwellion coin markedet ønsket seg?
Dette er grunnen til at jeg er skeptisk til btc da regjeringer ikke klarer å holde fingrene fra lommene til folket. Tror forøvrig vi kan se en Bretton Woods V2 i en periode om fiat går til hælvette:)
Feil chart?
LOL! Nå fikk jeg alvorlig angst for hva slags gdpr krise jeg hadde klart å lime inn
LOL Bitcoin ser spennende ut. Tror den bare trenger litt tid så kommer den kraftig. Mulig vi skal ned å konsolidere litt til først, men synes det er rart at det ikke har skjedd allerede.
De aller fleste hadde vel som basecase at det skulle komme en solid sell the news etter halving og så liftoff om 6-9 måneder.
Men ingen hadde trodd 100 millioner amerikanere skulle få 1200$ rett i lomma
Mye av disse er vel investert i Hertz og lignende jaja de får bare trykke nye penger når kontoen er skrapet…
Nå har godeste mark begynt å kjøpe bitcoin
En luring som man ikke skal undervurdere.
Nå skjer det søren meg.
Bitcoin oppfører seg ikke helt som gull ennå. Litt for stor korrelasjon med aksjekursene.
Det har alikevel vært en bedre investering så langt i år kontra gull og aksjer. Eller om du går 5- 10 år tilbake
Jeg fikk kjøpt mens den var ned 6%+, nice!
Kommer bare til å fortsette å akkumulere BTC helt til jeg anser at caset er broken.
Kjøpte mine første BTC idag via MiraiEx. Ønsk meg velkommen.
Velkommen til galskapen!.
Det samme gjelder gull - oppførte seg i hvert fall ikke som gull ved likviditetskrisen i mars…
Det er grunnen til å ikke bare sitte på gull eller bitcoin, men krydre med bear (og evt vix)