Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Bitcoin priser nå:
bitstamp: $ 2715.01
korbit: $ 2770.61
gdax: $ 2737.0
bitflyer: $ 2778.23
woodchipper: $ 2800.0
bitfinex: $ 2731.5

Det er jo alltid betydelige forskjeller mellom handelsstedene, men nå med ulik håndtering av Bitcoin cash burde forsjellene være enda større!

Er ikke dette starten på bull da? :wink:

Fra coinmarketcap.com

Står ved denne fortsatt

Bitcoin fork skjer eksakt 14:20 imorgen altså!

Nå er det slik at alle vil inn i Bitcoin fordi de vil ha gratis Bitcoin Cash tokens. Er ikke helt snakk om pump and dump.

1 Like

Som betyr at 1421 selger alle?

1 Like

Nei… :wink:

Mye mulig at veldig mange kommer til å selge sine Bitcoin Cash så fort de har fått dem, men vil de ikke da kjøpe BTC for sine BCC igjen etter det? :wink: #Bull

blir vel det samme om alle de som har kjøpt BTC før BCC —> selger BTC etterpå. :wink:

Ja… for så å kjøpe tilbake sine altcoins :wink:

Bitcoin er uansett bull i mine øyne og vi ser $3000 om ikke lenge.

1 Like

godt mulig; trodde personlig at 1000usd var toppen, men den gang ei

1 Like

Men hvorfor i alle dager går du ikke long i Bitcoin da??

1 Like

Er det ikke lov å spekulere i hva som kommer til å skje / ikke skje uten å investere selv da?

Er du short pdd. eller venter litt?

Joda lov det, men ikke så interessant å høre synsing i øst og vest med tall dratt ut av r…?

Jeg mener, om en skal gjøre gode gjetninger og har sterke overbevisninger så burde man jo logisk sett også putte penga sine på det! Da blir det fort litt mer interessant også for andre å høre.

1 Like

Er som nevnt et stykke over litt short med begrenset margin. Heller mot nedgang, men forventer jo som de fleste andre høy volatilitet. Selv om jeg synes at det så langt ikke har vært noe uvanlig. Jeg kan i hvert fall ikke skjønne hvorfor Bitcoin skal kunne suse videre oppover over $3000 før mye mer av usikkerheten som råder nå har lagt seg. Og som jeg trodde så har 2800 motstanden vært knallhard så langt i dag.

1 Like

Akkurat nå er den store motstanden for videre oppgang i BTC alle siter som stopper inn og uttak av BTC.

Klokken nærmer seg 14:20 med stormskritt!

#BULL

"Rule 2: Do not Transfer Bitcoin During or Immediately Following the Fork

The second rule: Users should not to do any bitcoin transactions — send or receive coins — during or directly following the fork. All users should wait until two or three days after the fork before sending funds (maybe longer depending on network stability). This is important because the network may be unstable and vulnerable to attacks during this period. However, any vulnerabilities cannot be easily exploited if users are not sending funds around."

2 Likes

https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115000808991-Statement-on-Bitcoin-Cash-BCC-

Imagine this: bitcoin is a potato. Most people want to use the potato to make mashed potatoes, because mashed potatoes are great. However, a smaller group wants to use the potato to make french fries. While much work has been done to keep the potato together and on track to make mashed potatoes, some people want to cut the potato in half so that the people who want mashed potatoes can have that, and they can have their french fries too.