Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Lol. Den artikkelen er skrevet av Bjørn Inge, som tilfeldigvis er mannen bak aksjeanalyser også. Større bullshit-artikkel skal man altså lete lenge etter.

2 Likes

Det første jeg gjør er å ikke lese noen blogginnlegg derfra. Det neste jeg gjør er å hodle.

2 Likes
3 Likes

Jeg for min del har sikret såpass inn at det vil fremdeles være en god trade selv om kursen skulle krakke helt nå.

Alltid lurt å sikre gevinst. Når jeg sier hodle, betyr det i praksis å sikre 10% gevinst ved visse intervaller på vei opp. Samtidig opplever jeg at såpass mange indikatorer tilsier at supersyklussen ikke er over enda, men man kan aldri være sikker.

Alt ble veldig rart i år når den gikk så sykt høyt så fort. :smiley:

1 Like

Ja, jeg håper fortsatt på noen gode uker med sideveis konsolidering mellom 45k og 60k. Det tror jeg vil både muliggjøre en mye større topp denne supersyklussen og bygge en ugjennomtrengelig bunn for neste bear market.

1 Like

Chart crime. Sjekk forskjellen på y-aksen til btc og gull. Gull har nesten 5 ganger så mye inflow siden 2019.

3 Likes

Flere som tenker at vi nærmer oss større korreksjon

2 Likes

Pi Cycle Top Indicator vil mest sannsynlig krysse om ca 3 dager.

1 Like

Datert 2019?

Siden grafen går til 2021 så tenker jeg svaret er nei.

At modellen er opprettet 2019 er noe annet.

2 Likes

Ok, jeg er på mobil og fikk ikke opp grafen.

@Nocturne @fish1430 noen ny TA på bitcoin? Jeg sliter med å bli klok på swingsene.

Ukeslutteffekt i går?

Litt mer opp nå, så invaliderer den dette hodeskuldrete opplegget jeg pekte på

Ligner på et nytt forsøk på 60

Oppgående trendkanal fra oktober i fjor.

Korreksjonen plasserer seg veldig tydelig i øverkanten av triangelet (Bra med kjøpere på dippene) noe som har indikert tidligere at den skal videre oppover (også likhet fra lignende korreksjon i desember).
Altcoins med flere brudd oppover også og det er en god indikator på at BTC kan følge etter.


Tenker imidlertid at ved ett såpass tydelig triangel at det kan komme både bear og bulltrap så her blir det ingen tett SL.

Synes også dette ser bullish ut så lenge vi holder oss over 55k og bunnen av trekanten.
Ganske tydelig hvor motstanden er på 60k - tas denne ut tipper jeg flere hiver seg på… :smirk:

3 Likes

Ser jo skikkelig hvordan volum har tørket ut nå mens folk avventer hvilken vei det smeller.

Jeg ser både det samme triangelet som du har der, men også en litt lengre kile:

Coinbase - Coinbase First Quarter 2021 Earnings Call

2 Likes
1 Like