Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

“The harder they” fall er i minnet, men gudene vet hvor dette bærer, kan en BTC crash kromme selskaper nå, siden store er inne?

1 Like

Sannheten er kankje at usa må ta stilling før det blir for heftig til at de ikke kan lengre? Må beskytte FIAT regner jeg med…

Cup and handle, det tredje beste signalet, viser price target på over 70 tusen og noe. Men da må vi over ath først.

fibbonacci golden viser 68900 vel ca. nå.

Jeg gikk all inn bit/eth i går rett før close på svenske børsen.

All in betyr ikke all in, men det du har satt av til den type investering regner jeg med.

2 Likes

Ja det jeg mener ja. Beklager jeg var litt uklar der. Var ikke ment haussete. Trader bare med 40% av det jeg har satt av nå for tiden. Men det er stort sett all inn eller 60% av det beløpet jeg har opptjent til nå. Var all out i et par år da.

Er ikke store summene enda, men 400 000 nå. Så hvis det bare fortsetter sånn… :sweat_smile:

12 Likes

Er alt det der krypto? Holy smokes

Ja kun bitcoin og ethereum. :cowboy_hat_face:

1 Like

Og Long only da, siden det er nordnet. Syk avkastning :smiley:

1 Like

Ja jeg har aldri shortet noe. Bare inn og ut.

Men, Morti, hva tenker du om statlig regulering?

At det er en ganske stor sannsynlighet for at det kommer både reguleringer og forbud. Men så vil forbud forsvinne igjen. Reguleringer vil endres. Og dersom det skjer i USA og EU så er det salgssignal. Men India er det ingen som bryr seg om.

De har iallefall dårlig tid om de ikke vil påvirke krafig negativt ettehvert som gamle store går inn i crypto nå.

Sannsynligheten for forbud blir vel mindre og mindre ettersom at større aktører går inn

1 Like

Monopol er vanskelig å gi slipp på. Det spørs hva som skjer. Faren er nå der.

Det er den så absolutt. Er vel ingen land som har investert?

Skulle likt å se oljefondet kjøpe😁

1 Like

Da må politikerne be om det lol, det motsatte skjer nok heller…

Men det ser jo ut som de behandler det som miljøet, for lite for sent :stuck_out_tongue:

Fins et par. Singapore f.eks

1 Like

Det skal jeg sjekke ut