Hatt veldig flaks med dette! Hadde fortsatt longen inne, solgte med 80% profitt eller noe rundt 7800, og så satte short! Og nå stuper det…!
Livet smiler Vurderte også å shorte ista når jeg skrev det, men jeg er ikke en drevet shorter, så lot være… ‘‘Jævla dust’’ er ekkoet inni hodet mitt nå
Tipper det er mange som river seg i håret av btc transaksjonstidene fra wallet til exchange nå
Satte en short, men da snudde det… Fint! Tapte 0,0009 BTC
GIkk long, og så short igjen nå!
Dette er bare å ride med uten for mye leverage da! For noen muligheter og for noe action og adrenalin kick!!!
Edit: Final rekts på rekke og rad
Haha
Må jo ta 5 timer…
What? Når var det?
Jeg er fortsatt short, men litt undervann nå…
Inn på 7199.9 og ut på 7199.9 Som jeg nevnte over, så tapte jeg 0.0009 BTC… Satte shorten aaaaaaltfor sent.
Jeg satte en long på 7299
Den ville jeg lukket litt faderlig fort
Edit: Dough… håper ikke du hørte på meg…
Edit2: Nå kunne du i hvert fall ha lukket den i 0
Fikk 0.0200 kjappe
EDIT: Du tror vel ikke den skal lavere enn 7100?!? Du er gal Vi skal opp til 7500 ila et døgn, og så er det 8000 til uka
Dette er jo som å stjele snop fra unger Haha!!
Jeg fikk dessverre ikke med meg svingningen i dag. Hadde heldigvis noen kjøp inne på vei nedover!
Lett
Jeg har nevnt det før og synes det gjentar seg… Mulig det bare er jeg som henger meg opp i det, men Bitcoin har en tendens til å ha støtte og motstand på 4- og 8-tall. Se f.eks. på denne fra igår:
Tilfeldig? Nei. Alt som normalt tenker jeg.
Drop it like its hot!
Jeg sitter selvfølgelig short
Hvilken side trader du short med?