Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

#ToTheMoon :wink:

1 Like

Ser ut som vi ENDELIG kom igang. :arrow_up:

Edit: RT: 216$

1 Like

Det er helt uforståelig at Bitcoin cash skal ha noen verdi… her er det enkel manipulering i il likvide lukkede markeder som foregår. Penger blir trykket ut av tynne lufta med markedsverdier helt hinsides, galskap.

Enklere forklart: investorer som ønsker å lure mer penger ut av “vanlige folk”! :wink: (eller muligens staten(?))

Den har ingen mindre reel verdi enn btc vanilla, den har faktisk enkelte fordeler som en større blokkstørrelse og raskere transaksjonstid. Dermed større potensiale for bred bruk.

Dessuten er blokkstørrelseøkningen i btc bare et løfte foreløpig.

Jeg hadde tenkt å vente til prisen stupte og så kjøpe opp til en rimelig penge, nettopp fordi jeg regna med at den nye mynten kom til å ha livets rett. Angrer veldig på at jeg ikke hadde no btc stående den 1.aug, nå!

2 Likes
1 Like

Når CBOE kommer med dette i 4Q blir Bitcoin trading veldig tilgjengelig. Dette er spennende!

1 Like

Bitcoin er oppe i 2805.8 igjen :money_mouth:

$3000 here we come!

Der kom dumpen

Ja, da er det snart helg og tid for litt Bitcoin shorting igjen! Fin og oppblåst kurs som utgangspunkt :slight_smile:

1 Like

Jeg tror mer på nærmere $3000 synes den ser sterk ut. Folk ser også ut til å ha begynt dumpingen av Bitcoin Cash ref posten til @rigoberta over.

1 Like

Nå når bullmarket kanskje er på plass igjen er ikke nedgangen i helgene safe bet lenger tror jeg. Er ikke mye uro før 8 august og Segwit virker det som, sist jeg sjekket var 100% av blockene for Segwit.
Bitcoin har enda ikke nådd 2900+ så en kan vel ikke med sikkerhet avblåse bearmarket foreløpig.
Du bruker vel 10-20x giring så du klarer vel å få fin profitt selv med kun et par prosent i nedgang, det kan jo fort skje.

1 Like

Ja, har roet ned giringen betydelig, max 10x nå. Satt helgens bet nå. Inngang 2835, buy stop ca 3120 (trigger ca 3100), likvidering ca 3130. Justeringer kan fort gjøres underveis.

Så får vi se. :smirk:

Må nesten lære meg mer om shorting selv, hater egentlig å selge ut kryptovalutaene mine. Så burde jo shorte da i steden når jeg likevel tror/vet det skal ned.
Synd jeg ikke lærte det før sommeren da jeg forventet kræsjet hele tiden, men har ikke profittert på det særlig utover å kjøpe litt mer.
Kjekt å se nå at endel av det jeg kjøpte nærme toppen sist allerede er tilbake eller over der de va. Så det lønner seg med is i magen i dette knallharde markedet.
Lykke til denne helgen :smiley:

1 Like

Bitcoin oppe i $3100 :rocket:

1 Like

Jeg ser da for meg mulighet for klatretur til 10k. Skjer det før jul?