Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Jeg fant den, takk for info da trur jeg det snur straks

Forklar meg hva Bitcoin sitt produkt / blockchain system utfører bedre enn andre altcoins?

De som har kjøpt bitcoin helt siden 2000 dollar er folk som ikke har peiling på hva blockchain er for noe og de aner ikke hvorfor bitcoin skal være mer verdt enn f.eks ethereum

2 Likes

Jeg tolker dette egentlig som et signal at det kanskje kommer sterke reguleringer snart.

1 Like

Svaret er nada, Bitcoin har en av de dårligste blockchainene og den eneste fordelen BTC har er at mange altcoins krever at du kjøper BTC før du kan kjøpe alts.

2 Likes

Ja mest sannsynlig.

Skremmende greier med Bitfinex og Tether, hvis noe av det stemmer tror jeg bitcoin kan falle til 1000 $

Hva tenker du på ? Tether er jo rene scammen ;D

akkurat det faller korthuset(tether) faller bitfinex da blir det ny mtGox. Tether er Bitfinex sin scam. Står forklart i linken jeg sendte over

Nicehash ble hacket for nesten 5000 btc i går

Er det stygt å si at jeg skal poppe popcorn når dette smeller samtidig som jeg laster opp med enda billigere coins når tiden er inne?

Verden vil bedras. Det vi ser nå er ikke «normalt» og langt fra hva som skal være mulig eller «sunt». Men grattis til alle som hadde baller til å kjøpe på $2-4000. Det hadde ikke jeg!

3 Likes

Samhold og tillit.

Bitcoin har vært tried and tested i nesten 9 år. Fundamentet er teknologien. Det er ikke backet av noen stat, ikke forsikret på noen måte. Da er det ihvertfall for meg logisk at folk ikke hopper over til det neste og beste med det første.

Med andre ord, det er antall brukere som skaper verdien.

2 Likes

Verdens største bitcoin-børs under kraftige angrep
11 minutter siden · André Haugen
Børsen Bitfinex skriver på Twitter onsdag kveld at de er utsatt for stadig dataangrep, og at angrepene har tatt seg opp fredag.
Prisen på bitcoin har hoppet kraftig de siste timene, og en bitcoin koster nå i overkant at 16.000 dollar (132.756 kroner). På begge de to største koreanske børsene er prisen over 19.000 dollar.
Bitfinex som onsdag står for over 10 prosent av verdens bitcoin-handel, ifølge Coinmarketcap, sier at folk må være årvåkne når de handler bitcoin og sjekke børsens status-side for oppdateringer om angrepet.
I overkant av 4.700 bitcoins skal være på avveie etter et dataangrep mot bitcoin-nettstedet NiceHash.
NiceHash har tatt ned nettsiden sin, og bekrefter i en uttalelse at den har blitt utsatt for dataangrep.

Today’s Open
13,708.99

Today’s Hig$
16,615.94

siiiiick

4 Likes

Bouncet den på $16k? Ser bare på 1-day chart.

Takk for info :+1:t2:

Gikk fra 16923 til 15869 og opp til 16574 akkurat nå. En times nedgang fra toppen så oppigjen. I følge coinmarketcap altså.

1 Like

Hvor sletter man limit ordre på bitmex? Finner ordren, men ikke noe “ta bort” knapp.

Slette eller stoppe? Trykk på close.

Har en short ordre som ikke har gått gjennom enda. Og har ikke noe annent inne nå. Finner ikke noe Close knapp.

På active orders er det er cancel helt til høyre.

1 Like