Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Cash

Bitcoin Cash ser bull ut på det logaritmiske chartet :rocket:

BCH

1 Like

Over 200 igjen :star_struck::rocket:

244 usd nå :star_struck::rocket:

Dæven. 250 usd. Nesten som man begynner å få høydeskrekk, men tipper det er mye mer å gå på :crossed_fingers::rocket::rocket::rocket:

1 Like

BitcoinCashRevolutionNotOnTV

1 Like

Oppgradering som legger debatten om størrelsen på blokkene død for Bitcoin Cash sin del:

Jadda, hvorfor er du bull på BCH? Transaksjons kostnader såpass lave at det er å foretrekke som betalingmiddel om man skal bruke krypto? takk for svar.

Ja, se denne dokumentaren:

1 Like

David Hudman ferierer med Bitcoin Cash i Saint Kitts og Nevis :st_kitts_nevis:

David Hudman veksler dollar til Bitcoin Cash i minibank uten KYC på Saint Kitts og Nevis :st_kitts_nevis:

The Bitcoin Cash Podcast #100: Taking Back Bitcoin feat. Roger Ver

Jaqen Hash’ghar advarte oss om SegWit i sin fantastiske artikkel tilbake i 2016 :rotating_light:

Dessverre klarte Blockstream, et selskap finansiert av MasterCard, å få det lagt til i BTC :orange_circle:

Bitcoin ble reddet av BCH :green_circle:

https://medium.com/the-publius-letters/segregated-witness-a-fork-too-far-87d6e57a4179

La oss si at du har rett.
I så fall, hvorfor har markedet tatt så fullstendig feil i flere år?

Markedet har vel ikke tatt feil. Til nå har minerne fått bedre betalt ved å mine BTC. Det har jevnet seg ut nå. Til nå har man ikke benyttet BTC som betalingsmiddel i noe særlig grad. Skal man gjøre det, så er det vel lett valg dersom man kan velge mellom noe som går instant og så og si gratis eller noe som går tregt og har dyre gebyrer.

Hvorfor skal jeg sende btc til en exchange, trade btc til bch, sende tilbake til wallet for deretter å betale noen. Er jo bare å sende bitcoin over Lightning.

Siden bch ikke er en store-of-value, vil jeg aldri lagre verdiene mine der.

Vil neppe fungere.
Skal du betale med lightning i en butikk. Så må du først gå frem til kassa å spør om de gidder å opprette en kanal mellom deg oh butikken. Så må dere begge overføre helt lik sum BTC til kanalen. Først når kanalen er lukket igjen vil butikken motta sitt oppgjør :sweat_smile::see_no_evil:

Betaler med Lightning hele tiden jeg. Som regel på nettbutikker, men også de få fysiske butikkene jeg har funnet i vår del av verden.

Man må ikke ha sin egen lightning node.

Har ikke testet lightning selv. Men står nå at man først må opprette og så lukke kanalen for å få oppgjøret. Kan seff være noe som går automatisk.

Da anbefaler jeg deg å teste Lightning. Jeg bruker custodial wallet med Muun og Phoenix, som er lynraskt og svært brukervennlig. Transaksjonene over Lightning (L2) er svært billige.

Skal man settle transaksjonene fra Lightning (L2) på base layer (L1), så stemmer det at man må betale L1-fees. Derav grunnen til at mindre dagligdagse transaksjoner og betalinger må gå over L2, som bl.a. Lightning, eller kommende L3.