Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Volatiliteten vil nok stige ut året. Og det tror jeg vi langsiktige kommer til å bli glad for :sunglasses:

1 Like

I like Bitcoin and I like gold :sunglasses:

1 Like

Swissborg tilbyr et ganske kult produkt som holder gull og bitcoin, men vekter seg opp og ned automatisk mellom disse ut i fra markedet.
Du kan lese mer om produktet her:

(Disclaimer: Jeg eier aksjer i Swissborg børsen).

1 Like

Nå kommer bevisene på at bunnen egentlig skulle vært 20k slik jeg trodde. Hadde det ikke vært for manipulasjonen til Sam Bankman Fried i FTX så hadde den ikke gått under 20k heller.

3 Likes

Interessant. Men i videoen mot slutten snakker han også om muligheter for at Bitcoin kan gå under 20K igjen, og at han vil da sitte klar med funds for å gå inn igjen.

“If we break below 15K, 16K i will be moving my FIAT into Bitcoin” :thinking:

Selv om noen sier at hvis sånn og sånn så gjør jeg sånn så betyr ikke det at det er det han tror på. Han sier jo hva han tror på. Poenget var ikke kursmålet til youtuberen her, men mer hvor mye påvirkning manipulasjonen i FTX og Almeida egentlig hadde på kursutviklingen tilbake den gang.

Likviditet og om verden står til påske tror jeg blir avgjørende fremover. Jeg tror gjerne det kommer en dipp til men kanskje ikke under 20,men det kan være mange måneder før oppgangen for alvor starter

JUST IN : SEC HAS JUST APPROVED BLACKROCK’S BITCOIN SPOT ETFkursiv tekst

3 Likes

Smalt rett opp til 30K på noen få minutter…

ser ikke ut som det er bekreftet helt, men kanskje ingen røk uten ild.

Må være morsom dag å være tungt belånt short på :sweat_smile::rocket:

cointelegraph som først meldte det på twitter. :sweat_smile:

F8kQP1uXUAEzKsj

However, Rollbit, a cryptocurrency platform, shared a screenshot of a long position that it claimed belonged to Cointelegraph in a Tweet. According to this screenshot, whose accuracy has not been confirmed, a long position of $ 50,000 was opened in Bitcoin at $ 27,774. This position, opened using 50x leverage, was closed at $ 30,274 and a profit of $ 2,250,800 was obtained.

2 Likes

Jeg har nylig tenkt at de kommer til å godkjenne alle søknadene samtidig og at det derfor skulle gå litt lengre tid. Men en liten forsmak på hva som venter er jo bare godt.

3 Likes

Tror det er en del som slett ikke ønsker å se den over 32000 for å si det sånn

Ser ut til å være falsk nyhet. Noen har nok tjent seg søkkrik.

2 Likes

Ja, Wipe Out — Fake SEC Approval Report Erases $71M in Bitcoin Short Positions – Bitcoin News

3 Likes

Down we go

Ifm. siste deadline for ARK i Januar kan det være sannsynlig at de godtar alle nærmere denne datoen. Ville vært rart om de ikke skulle godtatt ARK for deretter å godta resten i Mars.
Uansett, når det skjer så vil det være en god vitamininnsprøytning. Og så kommer Halving like etter i April.
Håper bare på litt mer ned i 2023 for å akkumulere :grinning: :crossed_fingers:

5 Likes