Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Continuing the discussion from Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021 - #7666 av Savepig.

Previous discussions:

https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-06-04/jack-dorsey-says-square-may-build-a-bitcoin-hardware-wallet

1 Like

Hoho velkommen til ny tråd, bye Elon!

Trader ganske tight nå, og selgersiden virker helt utslitt, så ligger an til et brudd opp.

Til og med ikke Elon sin :broken_heart: Bitcoin tweet kunne utrette noe

1 Like
2 Likes

Det begynner å bli skikkelig varmt og intenst rundt Musk nå

EDIT: Ser ut som at det ikke er anonymous sin offisielle youtube konto. Men 300k visninger på et par timer siden videoen ble postet viser i hvert fall at videoen sprer seg raskt.

3 Likes

Uansett on point :sweat_smile:

1 Like

image
image

3 Likes

Helg = dumpetid

Nytt brudd ned. Jeg sitter som vanlig selvfølgelig short.

2 Likes

Kongen av backtrading.

Nå som likviditet er lavere og Bart er tilbake har jeg absolutt nada tro på at du klarer å ha en forsvarlig risk/reward på margin trading

2 Likes

Jeg får jo ikke lov å poste tradene mine…

1 Like

Selvsagt helt ukorrekt.

Finnes masse steder på forumet det blir oppfordret til å poste om trading. Oivran sin tråd er jo en klassiker:

Skal være den første til å spise ordene mine om du kan beskrive en troverdig strategi for å unngå å bli myrdet med sånne random rykk som kommer nå, og shortsiden begynner å virke en smule crowded etterhvert.

3 Likes

La oss sammenligne BTC med gull chartmessig.

Dette ser nå tradere som en liten mulighet som kan inntreffe. Jeg gjentar liten mulighet.

For en ekte hodler, er dette bare støy uansett, for nye lesere som har nylig kjøpt krypto er det viktig å ikke få panikk.


Tipper neste land blir Venezuela, med RSR RSV.

Lyder som en præsident er fuldtlastet i BC

Ja, eller at revolusjonen er et faktum og at kryptovalutaene tar over, sakte men sikkert. :wink:

Eller begge deler

Eller ingen av delene

2 Likes
5 Likes
1 Like

Ble vel ingen av delene her da… whoopsie

2 Likes

Its not great

1 Like