Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Helt uenig! (suprise suprise)

Det er et mye brukt argument, men det holder ikke vann i det hele tatt mener jeg. Akkurat det samme kan du si om å kjøpe flax lodd…

Sitter du på noe du vil kalle risk-aksje?

Dude, jeg trader crypto med høy leverage… :laughing:

Og er ellers ganske tungt inne i Softox. Som jeg jo mener er det lavest risk biotek relaterte firmaet som finnes! :money_mouth_face:

Mindre norsk biotech selskap med en mcap på under en halv milliard NOK versus en desentralisert verdensvaluta med 688 milliarder USD mcap. Snakk om ulike investeringer! Får håpe posisjonen din ikke er for stor, ned 46,5% YOY.

Likevel svinger Bitcoin mye mye mer og kraftigere enn Softox… you figure! :wink:

2 Likes

Hehe Softox, det sier jo sitt. Lykke til, det vil du trenge. Og når du er inne på Biotec, rart du ikke heller vurderer Pho. Den kommer til smelle opp snart og ikke se seg tilbake.

Trenger ikke noe lykke til i Softox, den er bankers. Fortell meg gjerne hvorfor jeg skulle trenger det, men ta det da i Softox-tråden. Shille Pho i denne tråden passer seg vel heller ikke…

Om du mener at å kjøpe krypto kan sammenlignes med flaxlodd, så kan vi ikke diskutere mer

Har prøvd den alkoholfrie desinfeksjonen, luktet som om jeg hadde badet i piss.

OK, da roer vi oss ned. Skal ut å olje terrassen, oppfører folk seg like barnslig når jeg kommer tilbake deles det ut helgefri fra å poste på forumet.

6 Likes

Enten er det en annen alkoholfri enn Softox sin (og da ville jeg byttet, for de andre er ikke like gode), eller så bør du ta en tur til lege. Sjekk opp, for sikkerhets skyld.
Og dette @Evilfreud , er ikke barnslig, men ren bekymring, ren, oppriktig medmenneskelighet!
Helt rolig her! God helg folkens! :blush::heart:

1 Like

Artig innlegg om Tesla og BTC ikke enig i alt i artikkelen men bet meg å merke i dette:

Kanskje ikke så rart det siste innlegget til Elon på Twitter hvis BTC er blitt en del av inntektsportofolien :man_shrugging:

Forhåpentligvis så avtar Elon effekten på BTC snart, og håpe at folk gjennomskuer det hele dersom han flytter seg til en annen Kryptovaluta og🤞

1 Like

Jack slår tilbake!

2 Likes

Har vel avtatt en del fra toppen?

1 Like

Ser litt ut som en hode / skulder? Men må se det på et candlestick chart. Bare ligner veldig :slight_smile:

1 Like

Eiffeltårnet

1 Like

Daily close over 38.5k vil ta oss til 45k i løpet av noen få dager.

Selgersiden virker helt utmattet nå

This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 7500 replies. Continue discussion at Bitcoin 2.