Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Bitcoin og krypto er i ferd med å bli gjennomregulert. Det vil komme strengere og strengere restriksjoner, rapporteringskrav og overvåking fra flere og flere land. Og det er en grunn til det… Kun moonboys med skylapper som ikke er i stand til å se dette.

Konsekvensen blir at krypto, som har vært en digital ville vesten, bli uinteressant for en betydelig del av dette markedet. Det igjen fører til, og vil føre til, at prisen jevnt over går nedover.

2 Likes

Stort mer herp derp svar når jeg direkte linker til en mann fra økokrim som jobber med dette er det vel ikke mulig å komme.

De har utarbeidet 10 sikkerhetsregler som er basic common sense når man driver med krypto

image

1 Like

Dette er vel og bra. Men nå diskuterte vi vel kriminell bruk av krypto, hvitvasking, etc?

1 Like

Å dette hadde vi ikke noe av før 2010?

Vi hadde ikke noe storstilt hvitvasking via krypto, organisert kriminalitet og røverstater som brukte krypto før 2010 nei…

Det er pseudonymt, ikke anonymt. Slutt å uttal deg om ting du ikke har peiling på.

2 Likes

Helt feil. Det vil gjøre det mye mer attraktivt for institusjoner og bitcoin vil bli et helt valid investeringsobjekt, på lik linje med gull, sølv etc

Hva er forskjell på anonymt og pseudoanonymt?

Hva er feil?

Dette vet du helt sikkert altså… ganske skråsikkert for et nytt nick å være… Selv mange folk heavy involvert krypto er jo uenige med deg i dette! Quote: Bitcoin will die, “insert favourite altcoin” will take over.

Unban fra India folkens. :wink: (for 19ende gang :slight_smile: )

3 Likes

Er vi oppe i 19 nå? :sweat_smile:

Lang twittertråd

Ble ikke helt slik jeg hadde sett for meg; vi har fått en EQ - men rangen er mye lavere enn hva jeg trodde den ville bli (jeg så for meg en bounce opp mot 49k minst). Den trekanten vi nå har på daily chartet har potensiale for 50% til opp eller nedsiden om man måler High / Low i rangen.
Regner med den vil bryte ila. denne uken, kanskje allerede i dag eller i morgen.

6 Likes

Den driver og utfordrer til oppsiden, merk glidende snitt her

2 Likes

Snevrer seg inn i dag

1 Like

Røkke kjøpte seg inn rundt toppen. halv milliard… bra jobba… noen som har sett noen kommentarer fra den kanten?

For en uansvarlig avgjørelse. Men slik går det når en hopper inn i noe en ikke forstår kan man si…

3 Likes

Må være herlig å komme inn på disse nivåene @cagey2 :slight_smile:

1 Like

Jeg mener bunnen nå blir maks 33ish før turen tar oss til neste stasjon 50k.

Røkke er rik og skal bli enda mer rikere.

Røkkerud klarer sikkert å selge coinsa til den norske stat for femdobbel pris.

Evt den foreløpige toppen? :wink:

1 Like

De store bør og må investere i bitcoin/krypto mtp risk reward. Om de kjøper 1-2 prosent av total pengesekk så kan de tape 1-2%. Oppsiden derimot har vært og kan være enorm, galskap og la være.

3 Likes