Jeg er en daytader som trives best i svært volatile markeder. Jeg startet min traderkarriere i kryptomarkedet. For øyeblikket trader jeg hovedsakelig den canadiske cannabis-sektoren, men også litt amerikanske tech-aksjer m.m.
Har jobbbet fulltid som trader i litt over et år nå. De siste to årene har jeg brukt mesteparten av min tid i markedet, derav flere timer hver dag med videoer og lesning om teknisk analyse. Jeg ser riktignok fremdeles på meg selv som en nybegynner, og forsøker å ha en lærevillig innstilling til hver eneste tradingdag.
Jeg starter denne tråden fordi det å skrive til andre om tradingen min gjør meg til en bedre og mer reflektert trader, samtidig som jeg ønsker å bidra til forumet som jeg selv har lært mye av. Jeg merker at jeg har savnet dette elementet, som jeg ikke har drevet med siden Babyrage-challangen for et år siden.
Jeg ser på meg selv som en dynamisk trader, som konstant gjør endringer basert på markedet. Jeg tar veldig korte trades, og er som regel bare ute etter 0,5-1% per trade. De fleste tradsene mine varer i 1-10 minutter, men jeg tar også noen lengre trades - dette er et felt jeg stadig prøver å bli bedre på.
I denne tråden kommer jeg til å dele info om min strategi, hva jeg ser etter, potensielle setups, og analyse av noen gjennomførte trades - både vellykkede og mislykkede.
Håper andre også kan være med å dele. I hovedsak vil tråden dreie seg om day trading, men noen også korte swing trades.