Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Saylor kan få sagt det

https://x.com/saylor/status/1716561330755277207?s=20

3 Likes

Friendly reminder om at tallet på bankkontoen er bankens penger og at bitcoin aldri skrus av

8 Likes

stikker videre nå btc

4 Likes

Tuuuut! :rocket: :rocket:

6 Likes

Kan faktisk hende bullmarkedet er på vei nå, neste halvening er april 2024…

2 Likes

Er nok disse ETFene som drar lasset

3 Likes

Flere alinements…

1 Like

synes også krypto og btc har klart endelig å frikoble seg fra nasdaq og børsene. Var en stund de følgte hverandre hånd i hånd, dette er plutselig blitt helt annerledes. bra.

1 Like

Men jeg blir overrasket om bullmarkedet faktisk starter nå, tror bare det er litt småfomo

4 Likes

Ja, det er litt definisjonspørsmål også, for markedet beveger seg ikke i en rett linje.

Men om FED ikke kjører renta videre opp, og begynner å stoppe markedsrenta via en form for QE for at den ikke skal ta av så passer det bra med bitcoin bull også… Det er litt trøbbel i rentamarkedet i USA, så jeg tror ikke FED lar markedet få fritt spillerom…

tror det har startet tidligere enn vanlig denne gang. dels pga inflasjon og søken på en safe haven, dels forventinger til etf

1 Like

Tror du har litt rett i det. Ben Cowen har et godt poeng når han observerer at det ikke kommer friske penger inn i kryptomarkedet, og at prishoppet derfor er folk som selger altcoins for bitcoin pga ETF-ryktene.

Formasjonen som var bygget opp nå over flere måneder (med motstandslinje som går to år tilbake) skulle bryte enten ned eller opp nåomkring helt uavhengig av nyhetsbildet. At det brøyt på oppsiden skal vi være glad for. Men jeg tror ikke markedet har beveget seg opp hit og holdt seg her pga etf. Der er det egentlig ikke noe nytt enda.

1 Like

Han sier I think……altså han tror han observerer dette.

Er jo ikke backet av fakta what so ever ?

Det som er sikkert er vel at tilbud - etterspørsel fører til bevegelser

Er det ikke slik at en veldig stor andel ikke har flyttet på /beveget på eller solgt sine BTC ? Hvis så få selger er det ikke vanskelig å tenke seg squeeze og opptur om kjøpersiden er så stor.

Boilinger bands var all time tette. Volatiliteten blir større fremover :grin: Nyhetene er kjekke å følge med på, men bear divergence i rsi er over.

Så har vi mengden med shorts som røyk. Det gjør at vi nok trolig ikke går ned igjen.

1 Like

Ja, det er spekulasjon. Er tross alt bare et chart.

1 Like

hvis alle har solgt altcoins for å kjøpe btc, hvem har kjøpt altcoins da? for alt har jo gått opp. synes ikke det henger på greip at nye penger ikke har kommet inn.

1 Like

Tja… de aller fleste altcoins har tapt seg i BTC-verdi, det bare ser ut som de går opp i verdi når man ser på USD-prisen. Derav økning i BTC-dominansen av total krypto market cap.

1 Like

Det var det jeg bommet mest på i denne syklusen, at BTC.D kom til å være så bombet.

1 Like