Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Vært over 50k idag. 50.000 når jeg skriver dette

Ser sterk ut

Ser jævlig sterk ut

5 Likes

Er overbevist om at bitcoin- 100k til jul-teorien er korrekt, men gidder ikke investere :stuck_out_tongue: Vet med meg selv at jeg aldri ville klart å time utgang rundt 100k når man sitter inne i boblen uansett.

1 Like

Helt jævlig sykt at Bitcoin fulgte the WYCKOFF akkurat. Det bare tyder på at hele jævla markedet er manipulert av noen. Eller at siden alle tror på den teorien, så skjer det. Vetta søren, men det jeg vet er at jeg aldri skal tape mer penger på crypto.

Tror jeg holder meg til strategien min jeg… :joy:
Kjøpte desember 2017 BTC, ETH og IOTA, 1/3 av hver, av en gitt “kryptopott”
Puttet de i en skuff, og den skal ikke åpnes før tidligst desember 2027.
Logger avkastningen månedligish i et småcorny excel-ark, mest for underholdningsverdiens skyld.
Har på det verste hatt negativ avkastning på -74,6% (12. feb 19)
Ligger i dag med en ny ATH-avkastning på 262,5% :partying_face:

Å trade i dette universet er jeg redd hadde endt med personlig konkurs, blir alt for ivrig når det står på som verst :laughing:

12 Likes

Hvis du er overbevist, hvorfor ikke bare putte inn litt småpenger for å være med på morroa?

2 Likes
1 Like

Nesten 52k…

1 Like

Da har et land for første gang kjøpt Bitcoin (som vi vet om)

8 Likes

49 000 tror jeg vil være et godt kjøp, rimelig kjapt.

Edit: Nå 1 minutt etterpå klemmer vi 47500 :slight_smile: Helt sykt å se på de bevegelsene nå. Den bratteste fire timers candelen siden 20 mai.

1 Like

44 500

Tror jeg må lage noen nye streker i chartet…

4 Likes

Nesten som å se SL raid i Funcom i gamle dager

4 Likes

Men nå er jo dette nøyaktig grunnen til at jeg ikke bruker stop-loss i krypto. Og vi er opp 3000 igjen på ett blunk. Og disse korreksjonen har vi hatt i alle år.

1 Like

Spørs om ikke det kommer nye runder nedover da :thinking:

1 Like

Det tenker jeg ikke på en gang før vi er under 28.800. Så det tror jeg ikke. Zoomer man litt ut ser det fortsatt positivt ut.

1 Like

En sunn pullback!

2 Likes

Morsomme er at nå kommer alle bears til å flomme over sosiale medier med HVA VAR DET VI SA, KRYPTO SCAM!

1 Like

om 1 uke er vi sikkert tilbake på akkurat samme nivå som tidligere i uken…

1 Like